pondelok 28. júla 2014

Balea Teint Perfektion recenzia

Už nejakú dobu mám doma tento krém od Balei, a myslím, že dnes dozrel čas na recenziu. Krém mi prišiel na testovanie v spolupráci s dm. Otestovať som ho stihla statočne a musím povedať, že som si ho aj celkom obľúbila.

Jedná sa o zmatňujúci denný krém, ktorý sľubuje zakrytie pórov a vrások. Musím uznať, že zmatňuje naozaj krásne, o vráskach vám toho veľa nepoviem, nakoľko ich naozaj nemám. Póry prekryje celkom slušne a čo si dosť cením je fakt, že s týmto krémom mám na dotyk úplne jemný nos, akoby som v živote čierne bodky ani nemala.



Možno zaujmem slečny, ktoré trápi akné - respektíve jazvičky po akné, pretože tu sa mi krém osvedčil asi najviac, teda najviac som prišla na chuť jeho vyhladzujúcim účinkom. Pleť teda zanecháva krásne zmatnenú, vyhladenú a jemnú.

Používala som ho často aj pod mejkap, a nemala som s tým nijaký problém, krém mi pleť krásne zjemnil, a tým pádom aj mejkap vyzeral na pleti krajšie.

Jediný problém som zaznamenala keď som skúšala krém + aj podkladovú bázu pod mejkap od Goshu, vtedy sa mi to celé začalo šúpať z tváre dolu, takže som príliš nadšená nebola. Takže pokiaľ by ste chceli denný krém, ktorý by bol vhodný pod bázu, myslím si, že tento to nebude.

Krém je svetlučkoružový, veľmi príjemnej konzistencie, má ľahkú textúru a krásne sa rozotiera. Ako som už spomínala vyššie, pleť veľmi pekne vyhladí a zmatní.
"Výdrž zmatnenia" závisí od viacerých faktorov, podľa mňa je primeraná k cene, ktorá sa pohybuje okolo 3€. Nie je to nič prevratné a dúfala som, že matný vzhľad si udržím o niečo dlhšie, ale dá sa to prepáčiť. Celkovo som s krémom naozaj spokojná a myslím si, že stojí za vyskúšanie :)

7 komentárov :

  1. ja tento krem mam a povazujem ho skor za bazu ako krem... pretoze ma uplne take silikonove zlozenie a myslim, ze nie je preto ani vhodny na kazdodenne pouzitie...ale ako baza sa mi osvedcil...inak mas pekne upravene nechtiky :-)

    GIVEAWAY o voňavú bio krabičku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho tiež nepoužívam každý deň, iba občas, alebo ak niekam idem a nepotrebujem sa malovať, tak čisto iba na to, aby som mala zmatnenú a krajšiu pleť :)
      Ďakujem za pochvalu :3

      Odstrániť
  2. Ahoj chcela by som sa ťa opýtať ako si sa dostala k spolupráci s týmito značkami :) našli si ťa sami?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvůj blog mě vždy tak zahřeje u srdce a pobaví. Cítím se tu fakt dobře a miluju tvoje články od začátku. Já se krémům vyhýbám obloukem, protože mám mastnou pleť. Ale pro dámy s vráskami by to mohl být dobrý výrobek :) Já používám na zmatnění pleti čistící produkty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Znie to fakt dobre, vzhľadom na to, že som z ľudí ktorí majú fakt veľké póry a o čiernych bodkách v oblasti nosa ani nehovorím.
    Ďakujem za tip :) prajem pekný deň ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmm, zaujíímavé :) Vďaka za tip, určite skusím aj ja :)
    MrsSwen

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...