streda 30. októbra 2013

Narodeninová GIVEAWAY

Ahoj :) Nedávno som na blogu presiahla úžasných 200 čitatelov, čo mi spravilo veľkú radosť, pretože som si všimla, že na blogu sa ľudia "zbierajú" oveľa náročnejšie než na YouTube. Keď už som pri to, na YouTube som prekročila svoju prvú 1000, a ide to hore neuveriteľne rýchlo. Robíte mi radosť! ♥

Možno niektorí viete, možno niektorí nie, ale v sobotu budem oslavovať narodeniny. Už som spomínala, že to bude osemnástka, tak som veľmi zvedavá, ako to dopadne. :D Aby som sa z darčekov netešila iba ja, ale spravila radosť aj niekomu z "mojich ľudí", tak som sa rozhodla, že je čas na ďalšiu giveaway, tentokrát budú výhercovia až dvaja! :)

Pokiaľ vás zaujíma o čo sa bude hrať tentokrát, pozrite si video, kde vás oboznámim aj s podmienkami. :)


Podmienky
#1 Byť mojím odberateľom na blogu alebo na YouTube. Pokiaľ ma odoberáte na oboch, môžete si pripísať druhý komentár.
#2 V jednom komentári môžete súťažiť iba o jeden balíček, stačí napísať iba číslom 1 alebo 2. :)
#3 Napísať do komentára váš aktívny email, na ktorý vám v prípade výhry napíšem.
#4 Pokiaľ budete giveaway zdieľať (na blogu, facebooku,...) môžete si pripísať ďalší komentár s linkom kde zdieľate.
#5 Ktoré moje video sa vám najviac páčilo alebo je vaše obľúbené a prečo? :)

Čím ma môžete potešiť ešte viac? :)
#6 Lajknúť moju stránku na Facebooku. https://www.facebook.com/lyanellebeastblogspotsk
#7 Sledovať ma na instagrame, trendbooku alebo bloglovine (a možno iných sociálnych sieťach, ktoré mám verejne dostupné :))

Giveaway platí rovnako pre Slovensko tak aj pre Česko :) Zapájať sa môžete do 15.11.2013. Vyhodnotím to podľa toho ako mi to časovo výjde a koľko sa vás zapojí, pravdepodobne bude opäť vyberať random.org. :)

170 komentárov :

  1. lpolomcakova@gmail.com
    balíček 1
    no mne sa najviac páčil 3 Minute Makeup CHALLENGE, pretože si tam TY, taká aká si a dokážeš si spraviť srandu aj sama zo seba a na nič sa nehráš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1, Odoberám ťa na Youtube už dlho :3
    2, Tak v tom prípade si prajem 1., ale určite by potešil hocktorý :D
    3, nikol-life@centrum.sk
    4, Najviac sa mi páčilo video Sila make-upu│The power of make-up a páčilo sa mi pre to, že si použila také krásne jemné líčenie, ale vyniklo Ti i cez to :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balíček 1
    Môj mail je sona.anderovska@centrum.sk
    Úplne najviac milujem video TAG - This Or That pretože ma strašne baví a si tam dokonale namaľovaná + máš strašne krásne urobené vlasy ♥ Sledujem ťa na blogu ,na youtube ,instagrame a občas aj na bloglovin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1, Odoberám ťa na blogu :3 A samozrejme aj na Instagrame už fakt dlhú dobu :)
    2, Balíček číslo 2 :)
    3, nikol-life@centrum.sk
    4, Najviac sa mi páčilo aj video ♡ Neonová manikúra│pre krátke nechty ♡ pretože si ukázala, že netreba mať len dlhé nechty na krásny nailart! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Balíček 1 :)
    Rozhodne tvoja trojminútová makeup challenge, na tom som sa dosť nasmiala :D ale vo všetkých videách si veľmi zlatá a sympatická :)
    môj mail: tamara.dujsikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pokiaľ som správne pochopila, ak ťa odoberám aj na YT, tak môžem napísať bonusový komentár?.. :)
    Na YouTube som ako thamka a už dlho sledujem tvoje videá :)
    (Balíček 1)
    mail: tamara.dujsikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1)odebírám tě na youtubu,blogu a na facebooku
    2)Balíček číslo 1
    3)Dvojičkovský TAG a síla make-upu mám ráda všechny tvoje videa,ale to bych se vypisovala dlouho.Takže ty dvě se mi líbí,protože ve dvojičkovském tegu jste byly nerozeznání a moc mě pobavil.A síla make-upu jde vidět jak se změníš a co vlastně děláš než se s tebe stane"bohyně":).
    4)lucinka-praxova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj,,, všetko najlepšie ti želám a:
    1. odoberám aj na blogu aj na yt, sledujem aj istagram
    2. balíček 1
    3.nini-racakova@gmail.com
    4. zdielam tuto : https://www.facebook.com/ni.ra.750
    5. mne sa najviac páčia tvoje tutoriály,,, vždy sa inšpirujem a konkrétne video je to, kde rozoberáš podváhu a tak
    6.like mám na fb stránke
    7. sledujem ťa na instagrame pod meno NickiJayLove alebo tak nejak,, :D newiem to presne
    - PS: pripisujem si teda 2 komenty ako si písala :) :) osláv 18-tku dobre a neprestaň s blogovaním a natáčaním :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,,, všetko najlepšie ti želám a:
    1. odoberám aj na blogu aj na yt, sledujem aj istagram
    2. balíček 1
    3.nini-racakova@gmail.com
    4. zdielam tuto : https://www.facebook.com/ni.ra.750
    5. mne sa najviac páčia tvoje tutoriály,,, vždy sa inšpirujem a konkrétne video je to, kde rozoberáš podváhu a tak
    6.like mám na fb stránke
    7. sledujem ťa na instagrame pod meno NickiJayLove alebo tak nejak,, :D newiem to presne
    - PS: pripisujem si teda 2 komenty ako si písala :) :) osláv 18-tku dobre a neprestaň s blogovaním a natáčaním :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj,,, všetko najlepšie ti želám a:
    1. odoberám aj na blogu aj na yt, sledujem aj istagram
    2. balíček 1
    3.nini-racakova@gmail.com
    4. zdielam tuto : https://www.facebook.com/ni.ra.750
    5. mne sa najviac páčia tvoje tutoriály,,, vždy sa inšpirujem a konkrétne video je to, kde rozoberáš podváhu a tak
    6.like mám na fb stránke
    7. sledujem ťa na instagrame pod meno NickiJayLove alebo tak nejak,, :D newiem to presne
    - PS: pripisujem si teda 2 komenty ako si písala :) :) osláv 18-tku dobre a neprestaň s blogovaním a natáčaním :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Balíček č. 2
    mail ev.lokajova@gmail.com
    Najviac mi v pamäti ostal asi dvojíčkovský tag ;) takže to je taký môj favorit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mel14758@azet.sk
    1.Balíček č.2
    2.Všetky tvoje videá sú pekné pozerám sa ne vždy dookola, aj keď najviac sa mi páči Sila make-upu/The power of make-up :)
    3. A posledné je to že ťa odoberám na YOUTUBU,FACEBOOKU a na BLOGU (a ešte aj na INSTAGRAME ) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. odebírám, sleduju :)
    2. Líbil by se mi balíšek č. 1
    3. Simona.zaderova15@seznam.cz
    5. nejvíc se mi líbilo video 10 favoritov zo šatníka :)
    6. like na fb máš :)
    7. sleduju tě na Insta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj :)) takže rada by som sa zapojila a vopred (aj keď sa to nemá no ja som sklerotický človek) prajem všetko najlepšie, obe sme inak novembrové akurát, že ja mám 5teho ;)
    balíček číslo 2 ma zaujal asi viacej :)
    mail, dominika.gregusova@gmail.com
    hmm a video? všetky asi nemôžem že :D ale ak si mám vybrať tak asi video "Sila make-upu" alebo "35 random faktov" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1. Odebírám :)
    3. mail je sofie2000@seznam.cz
    5. Nejvíc se mi líbí tutorialy nebo dvojičkovský tag! :)
    6. Like na fb jsem ti dala :)
    7. Insta ode mě už taky máš:))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Martina Sládková30. októbra 2013 o 17:05

    Balíček 1.:)
    Líbí se mi vlogy, škoda, že jich je málo no.:/ Jinak také outfitová videa, máš zajímavý styl.
    martina.sl2112@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj, prajem ti všetko najlepšie k narodeninám a nech ti stále stúpa počet odoberateľov :)
    2. Balíček č.2
    3. natalia111@centrum.sk
    5. Najviac sa mi páčilo outfitové video ( Outfitové inšpirácie│LETO 2013 ), pretože sa mi páči tvoj štýl a môžem sa inšpirovať :))
    6. Sledujem ťa na facebooku
    7. Sledujem ťa aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj :) odebírám tě jak na Youtube tak i na blogu :)
    Mám zájem o balíček s č.1 , ale ani druhý by mi nevadil.
    E-mail: enypeskova@gmail.com
    Sdílím tvojí Giveaway tady: https://www.facebook.com/NieOdZaciatkuAleAzDoKonca1dBigFamily?fref=ts ( v komentáři u hlavního příspěvku :D)
    tady: https://www.facebook.com/pages/We-Were-Born-To-Be-Bad-/291057141006744?fref=ts
    tady: http://dreamtobethemselves.blogspot.cz/
    tady: http://imvampiresowhat.blogspot.cz/
    Moje nejoblíbenější video?? To je těžké, ale mám dvě nejoblíbenější: Dvojičkovský TAG a 35 random faktov o Lyanelle ( v tom druhém vieu máš úplně boží tílko :O) :))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. Odbírám/ sleduju tě na facebooku, bloglovinu, instagramu, youtube a googlu
    2. balíček č. 2
    3. natalii.dankova@gmail.com
    4. dám to na blog do menu :)
    5. Nejvíc se mi líbí VLOG o anorexii a poruše příjmu potravy. Proč? Protože na robě jde prostě poznat, že s tím máš zkušenosti a že je to (myslím teda) pro tebe vcelku citlivé téma. Mluvíš o tom velmi pěkně a hlavně se mi líbí a souhlasím s tvým názorem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 1.odebírám na yt
    2. druhý balíček
    3. vokounova.ev@gmail.com
    4. -
    5. to se nedá říct, ale video o anorexii bylo zajímavé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1.odebírám youtube a facebook:)
    2.víc s emi líbí balíček č.1 :)
    3.anetys13@seznam.cz
    4.nejlepší vidoe bylo "10 favoritov zo šatníka" protože se mi hrozně líbí tvůj styl:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Slediji tě tady, na YT i na facebooku :)
    Moc by se mi líbil balíček číslo 1
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz
    Mně se asi nejvíc líbí Dvojičkovský TAG. Celou dobu na vás fascinovaně zírám a nemůžu uvěřit tomu, jak jste stejné! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Slediji tě tady, na YT i na facebooku :)
    Moc by se mi líbil balíček číslo 1
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz
    Mně se asi nejvíc líbí Dvojičkovský TAG. Celou dobu na vás fascinovaně zírám a nemůžu uvěřit tomu, jak jste stejné! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Zuzana Dubovická
    Balíček č.2
    zuzanadubovicka3@gmail.com
    Tak toto bude veľmi ťažké, pretože mám rada všetky tvoje videá. Hlavne tie "kecacie", keďže máš príjemný hlas a si strašne zlatá :) Ale asi sa mi najviac páči Dokonalé nedokonalosti, #1 VLOG o podváhe, .. pretože ma neuveriteľne zaujali, a majú niečo čarovné do seba. Mám rada tvoje názory, ako o tom hovoríš proste dáš do toho niečo viac a nie je to také bez elánu :) ... A tiež je skvelý 3-minútový challenge. Mohli sme tam spoznať stresového očkofila :D.
    A prajem ti ešte raz skvelé meniny, aby si ich skvelo oslávila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Odoberam ťa na facebooku a youtube
    Viac sa mi páči balíček čislo 1
    jankavav@gmail.com
    Najviac sa mi páčilo video s tvojou sestrou nemohla som sa vynadívať ake ste krásne a sympatické :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Zuzana Dubovická
    Balíček č.2
    zuzanadubovicka3@gmail.com
    Tak toto bude veľmi ťažké, pretože mám rada všetky tvoje videá. Hlavne tie "kecacie", keďže máš príjemný hlas a si strašne zlatá :) Ale asi sa mi najviac páči Dokonalé nedokonalosti, #1 VLOG o podváhe, .. pretože ma neuveriteľne zaujali, a majú niečo čarovné do seba. Mám rada tvoje názory, ako o tom hovoríš proste dáš do toho niečo viac a nie je to také bez elánu :) ... A tiež je skvelý 3-minútový challenge. Mohli sme tam spoznať stresového očkofila :D.
    A prajem ti ešte raz skvelé meniny, aby si ich skvelo oslávila ;)

    +Youtube: Zuzana Dubovická
    A potom ťa ešte sledujem na Instagrame (veď to vieš :D), mám lajknutú FB stránku a Bloglovin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sledujem na oboch, balíček 2 :)
    adwardd@gmail.com :)
    Zatiaľ sa má páči toto → http://www.youtube.com/watch?v=7ceITl5IvaI - Pretože líčenie mi absolútne sadne, také jemné dievčenské je a tie pery si "zabila" :) Taktiež príjemná je k tomu aj hudba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj :)
    1. Odoberám ťa na YT, mám ťa v kruhoch na gmail-i a teraz som sa prihlásila aj na odber tvojho blogu :)
    2. Balíček č. 1
    3. Môj email - era.blogg@gmail.com
    4. Odkaz na tvoju GIVEAWAY je na mojom blogu http://style-and-cosmetics.blogspot.sk/ :)
    5. Veľmi ma zaujalo video o podváhe a anorexii, keďže mám s podváhou osobnú skúsenosť

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem na oboch, balíček 2 :)
    adwardd@gmail.com :)
    Zatiaľ sa má páči toto → http://www.youtube.com/watch?v=7ceITl5IvaI - Pretože líčenie mi absolútne sadne, také jemné dievčenské je a tie pery si "zabila" :) Taktiež príjemná je k tomu aj hudba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem ťa na oboch :)
    dmalecova@gmail.com
    balíček 2 :)
    všetky videá sa mi páčia ale najviac asi Sila make-upu/The power of make-up, velmi zaujímavé video :) a inak všetko najlepšie ti prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tak teda znovu želám všetko len to najlepšie :)
    Odoberám tvoj blog aj youtube kanál a hneď idem lajknúť aj facebook ;)
    Balíček č.1
    email je plejadiangirl@gmail.com
    A video? To akože fakt? Neviem si vybrať :D Mám rada všetky videá, lebo si prirodzená, na nič sa nehráš, vždy sa rada zasmejem s tebou, sem tam ti pritakávam... Ale ak mám teda vybrať, tak This or that tag, Beauty products, VLOG Čo si myslím o haterských komentároch... to by som musela vymenovať všetky videá ktoré na youtube nájdem pod tvojím menom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  32. libi se mi prvni balicek
    ervulenka@seznam.cz
    me se libil tag s tvym dvojcetem, jelikoz jste obe uzasne a strasne sympaticke!

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ak som správne pochopila ak ťa sledujem na oboch tak môžem pridať aj druhý komentár :)
    dmalecova@gmail.com
    balíček 2 :)
    všetky videá sa mi páčia ale najviac asi Sila make-upu/The power of make-up, velmi zaujímavé video :) a inak všetko najlepšie ti prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. libi se mi prvni balicek
    ervulenka@seznam.cz
    me se libil tag s tvym dvojcetem, jelikoz jste obe uzasne a strasne sympaticke!
    odebiram te vsude

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Sledujem samozrejme na oboch :)
    pacil sa mi balicek cislo 1 ale nepohrdnem ani druhym v pripade že prv by bol obsadeny :)
    pacili sa mi vsetky videa ked mam pravdu povedat, no ale ked si mam vybrat nejake naj, tak to bolo video, kde si ukazovala najoblubenejsie kusky zo svojho satnika a este sa mi velmi pacil dvojickovsky tag a v hlbe srdca si želam, aby si ešte nejake video s dvojickou urobila a zelam si aj aby si mala aj viac fashion videi, to ma neskutocne bavi :) a super sa na teba pozera :)
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Keďže sledujem teda aj bloglovin aj GFC aj youtube aj vsetko :D tak pridavam druhy komentar v ktorom plati teda to iste co som napisala vyssie :)
    pacil sa mi balicek cislo 1 ale nepohrdnem ani druhym v pripade že prv by bol obsadeny :)
    pacili sa mi vsetky videa ked mam pravdu povedat, no ale ked si mam vybrat nejake naj, tak to bolo video, kde si ukazovala najoblubenejsie kusky zo svojho satnika a este sa mi velmi pacil dvojickovsky tag a v hlbe srdca si želam, aby si ešte nejake video s dvojickou urobila a zelam si aj aby si mala aj viac fashion videi, to ma neskutocne bavi :) a super sa na teba pozera :)
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. 1. Odoberám ťa na YT už od tvojich začiatkov :) :3
    2. chcela by som balíček č. 1
    3. môj email je frcka17@gmail.com
    4. najobľúbenejšie video je 35 random faktov :) pretože niektoré ma pobavili a bola si tak fakt zlatá :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sledujem ťa aj na blogu, takže pripisujem ďalší komentár :) o balíček 1 :) na rovnaký mail :D a mám viac obľúbených videí, druhe je asi 10 favoritov zo šatníka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. 1. Odoberám už dlho :3
    2.prosila by som si balíček čislo 2
    3.moj mail je hanarelovska@centrum.sk
    4. A video neviem si vybrat ale no najviac sa mi páči Makeup za tri minúty lebo mi príde strašne vtipné nalíčit sa za tri minúty ked niektorým babám je málo pol hodina :D

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sledujem ťa už dlho na oboch. .. balíček číslo 1. mail. k.rybovicova@gmail.com.
    najradšej mám video 3 minútový make-up.. Si tam milá a vtipná ..bolo super pozerať sa ako sa ponáhľaš.

    OdpovedaťOdstrániť
  41. k.rybovicova@gmail.com .. sledujem ťa na oboch takže druhý komentár.. tentokrát o balíček č. 2:. video som uviedla vyššie ale ešte jedno, ktoré sa mi veľmi páčilo bolo 10 favoritov zo šatníka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Ahojky :)
    Balíček č. 1
    superdrbna155@centrum.cz
    Líbí se mi názory (anorexie,hateři) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. 1. Odoberám aj na blogu aj na youtube :)
    2. balíček číslo 1.
    3. kikbeckova@gmail.com
    4. vlog číslo 1! najlepšie tvoje video, pretože presne to isté zažívam, a ty si to úplne super vystihla, čo si myslím o tom, čo hovoria tí ľudia, no proste s tým videom najviac súhlasím, lebo viem ako sa cítiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. 1. Odoberám aj na blogu aj na youtube :)
    2. balíček číslo 1.
    3. kikbeckova@gmail.com
    4. no a ešte jedno také obľúbené je Sila Makeupu :) lebo je zaujmavé, sila makeupu je zaujmavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  45. 1. odebírám na blogu :)
    2. balíček 1
    3. nikola.zm@seznam.cz
    4. tvoje video o "pro ana" blogách.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. 1. odebírám na YT :)
    2. balíček 1
    3. nikola.zm@seznam.cz
    4. tvoje video o "pro ana" blogách.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. 1.Odebírám na youtube ;)
    2.balíček č.1
    3.nataliee11@seznam.cz
    4.Ako na gélové očné linky (tutoriál) - Toto videjko mi pomohlo a linky mi jdou o trochu více ;)
    Ještě tě odebírám na facebooku :) A přeju hodně štěstí v životě i youtuberským světě ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. 1. Odoberam už dlho :)
    2. To je jedno ktory baliček, obidve su super :)
    3. sona.liptakova@gmail.com
    Najviac sa mi pači tvoje video o neonovej manikure, lebo aj ja mam kratke nechty a je to velmi pekne :) Ale všetky videa su super a vždy sa tešim keď pridaš nejake nove :)
    Aj na facebooku mam lajk uz dlhsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. 1) odebírám už od té doby, co jsi měla ještě dlouhé vlásky :D
    2) balíček č.1
    3) aniexmii@gmail.com
    4) nejvíce se mi asi líbilo video o tvých favoritech ze šatníku, tolik inspirace :3 :D
    dále mám ráda snad všechny tvoje tagy, jseš hrozně milá a sympatická slečna a vždy, když si pouštím tvá videa, prostě se musím usmívat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Odebírám na blogu :)
    Balíček 2
    terka1971997@gmail.com
    Všechny tvoje videa jsou super,ale kdybych měla vybrat jedno,tak asi 3 minute Makeup Challenge.

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Odebírat na youtube :)
    Balíček 2
    terka1971997@gmail.com
    A druhé nej video asi Vlog 2, protože si myslím,že moc lidí se nad tím nezamýšlí a tys to naprosto vystihla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. #1 Jsem odběratelem na YT :P I blogu.. Takže si napíšu 2 komenty :D
    #2 Balíček 1
    #3 macdenychannel@gmail.com
    #4 https://www.facebook.com/macdenychannel (takže tři komenty :D)
    #5 Mně se líbí všechna líčící videa :) A videa s dvojčetem.

    OdpovedaťOdstrániť
  53. #1 Jsem odběratelem na YT :P I blogu.. Takže si napíšu 2 komenty :D
    #2 Balíček 1
    #3 macdenychannel@gmail.com
    #4 https://www.facebook.com/macdenychannel (takže tři komenty :D)
    #5 Mně se líbí všechna líčící videa :) A videa s dvojčetem.

    OdpovedaťOdstrániť
  54. #1 Jsem odběratelem na YT :P I blogu.. Takže si napíšu 2 komenty :D
    #2 Balíček 1
    #3 macdenychannel@gmail.com
    #4 https://www.facebook.com/macdenychannel (takže tři komenty :D)
    #5 Mně se líbí všechna líčící videa :) A videa s dvojčetem.

    OdpovedaťOdstrániť
  55. 1, Odoberám ťa na Youtube ♥ A samozrejme aj na Facebooku no dlhšie na youtube :) tam asi už 3 mesiace
    2, Balíček číslo 1 :) ;*
    3, klouzika@azet.sk
    4, Najviac sa mi páčia tutoriály lebo sa fakt krásne maľuješ :) hlavne originálne a Nákupy pretože vždy mi dáš inšpiráciu čo si kúpiť a prečo si to kúpiť :) o tom výrobku/výrobkoch tiež povieš ake su a pod :) Najviac sa mi páčilo video Letné nákupy pretože si mi tam poradila dosť vecí ktoré som fakt potrebovala :) :) ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Sledujem blog.
    Balíček 1
    21lucka88@azet.sk
    mne sa páčili videá, kde si odpovedala na otázky a tak som sa niečo o tebe aj dozvedela.. a tiež niektoré líčenia sú pekné.
    Na bloglovine ťa mám pridanú, aj keď momentálne som zistila, že sa neviem prihlásiť, čo ma dosť hnevá. :D
    a na FB ťa mám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Sledujem youtube
    Balíček 2
    n.princess@azet.sk
    mne sa páčia veľmi líčenia,a niekedy sa inšpirujem nákupmi :) a aj som velmi rada že si nemenovanu vlogerku zastala pred hejtermy. velmi si ta za to vazim. fb sledujem tiež :) a aj instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  58. ahoj :) taže: odoberám ťa na YT a vždy si rada prezriem aj blog :)
    balíček č. 1
    werusqa999@azet.sk
    veľmi sa mi páčil tag s tvojou sestrou a tiež mám veľmi rada tvoje outfitové videá, pretože máš podobný štýl ako ja :) a v neposlednom rade líčiace videá (3 min make up challenge bol skvelý ! :D ) a tiež ťa mám aj na FB :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. a pridávam aj druhý komentár dúfam že som pochopila správne :D sledujem aj blogger :)
    no vlastne ťa mam hore na lište na chrome zavesenu dufam že ťa sledujem ale teraz som to skontrolovala tak ano :D a pači sa mi aj baliček čislo 1 tak o ten v tomto komentari suťažim :)
    ačo sa mi páči to skopirujem z minulého komentaru :mne sa páčia veľmi líčenia,a niekedy sa inšpirujem nákupmi :) a aj som velmi rada že si nemenovanu vlogerku zastala pred hejtermy. velmi si ta za to vazim. fb sledujem tiež :) a aj instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Ahoj, mě se na tobě moc líbí, když dokážeš odepsat na komentář, nebo dotaz, vyhrát bych ani tak nechtěla, ale jen jsem ti chtěla říct, že se mi líbí tvoje líčící tutoriály, ale nejvíc se mi líbí video o haters, s kterým máš uplnou pravdu a uplně s tebou souhlasím. Když jsi měla dlouhé vlasy, vůbec jsi mě nezaujala, ale když jsem uviděla tvoje video v krátkých vlasech,vůbec jsem nemohla uvěřit tomu že jsi to ty, máš krásný obličej, a hrozně moc ti sluší ty krástké vlasy, i když k tématu to asi nesouvisí. Já jsem totiž hroznej úchylák na stříhání vlasů. Moc mě bavíš jen tak dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Ahoj :) v prvom rade ti chcem poďakovať za tvoje videá ktoré sú pre mna nielen príjemným vyplnením času ale aj dobrou inšpiráciou :) určite by si s tým mala pokračovať a neznechutiť sa negatívnymi komentármi a odkazmi na videá alebo priamo na teba :) nerieš haha ;) videá sú všetky super ale jedno teda musím vybrať takže bude to asi hmm ani sa neviem rozhodnúť asi tá Outfitová inšipárcia (Leto 2013) :) prečo ? pretože si nádherná vôbec nemusíš riešiť že si príliš chudá alebo podobné si krásna tak ako si a tvoj štýl mi strašne sedí a páči sa mi :) asi tento komentár ani neprečítaš celý .. dáko som sa rozpísala haha :P :)
    email : raduskahudecova@gmail.com
    balíček : č. 1
    Ďakujem :) a na Fb a Inste ťa už mám tiež to len tak na okraj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. - Odebírám Tě na YouTube.
    - Balíček 1
    - Teritko@seznam.cz
    - Moje 1.video, které jsem zhlédla a moje hodně oblíbené je : #1 VLOG - Mám stejný problém a hodně mě tohle video povzbudilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. a pridávam link s zdielaným giveawayom na fb:) tretí komentár :) dúfam že sa mi zadarí
    a sledujem ťa proste všade
    teraz súťažím o balíček 2 pre zmenu :)
    s videá sa mi páčia líčenia naozaj sa inšpirujem :) a aj nákupy :) vždy sa moc teším ked máš niečo nové
    len tak dalej a good luck :)) ale akurat som si všimla že neda sa to dat verenje iba priatelia mojich priatelov tak ked chces si ma pridaj :) ale na 100% mam zdielane https://www.facebook.com/adi.benko

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Sleduji dlouho přes GFC jako Miška
    Balíček číslo 2
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    videa o líčení :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  65. jeej :) zapojím sa! sledujem na GFC (Orsi) a balíček 1 :) e-mail: orsolya.ambrusova@gmail.com
    a páčilo sa mi tvoje video 35 random faktov o LY.Rada sa dozviem veci o blogerkách, a tieto tagy ma bavia vždy:))

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Chtěla bych balíček č. 1 :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    Nejvíc se mi líbí video 3 minute make-up challenge, protože jsem se u toho hrozně nasmála :D Jinak v tomhle videu ti to strašně moc sluší! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Jinak tě odebírám ještě přes youtube jako Lucinka93, takže přidávám další komentář :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. balíček číslo 2 :)
    anicka.116@gmail.com
    najlepšie video je určitě Dokonalé nedokonalosti│Perfect imperfections TAG - máš uplne super prízvuk a si tam vtipná :3

    OdpovedaťOdstrániť
  69. #1 Jsem odběratelem na YT :)
    #2 Balíček 2
    #3 Zulicka114@seznam.cz
    #5 Líčící videa jsou nejlepí!

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Balicek 2\
    klara.neubertova@seznam.cz
    Nejvuc se mi libi licici videa

    OdpovedaťOdstrániť
  71. odoberam ta aj tu aj na yt
    balicek 1
    d.orbanova@centrum.sk
    vsetky tvoje videa uplne milujem a pozeram si ich stale dokola a najviac sa mi pacilo video kde hovoris o problemoch s podvahou a plne s tebou suhlasim pretoze mam rovnaky problem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Kedze ta odoberam na oboch tak pisem aj druhy komentar a ak som to pochopila spravne nemozem v jednom komentari sutazit o oba ale v druhom asi uz ano :D
    balicek 2(ak teda naozaj mozem iba o jeden a je jedno kolko komentarov mozem dat tak potom balicek 1 :D )
    d.orbanova@centrum.sk
    vsetky tvoje videa uplne milujem a pozeram si ich stale dokola a najviac sa mi pacilo video kde hovoris o problemoch s podvahou a plne s tebou suhlasim pretoze mam rovnaky problem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Viac ma zaujal balicek c. 2 :)
    Z videi ma zaujalo sila make.upu, mozno aj pretoze som sama podobny clanok chcela robit na blogu. Na tom videu je vidiet ako make-up moze dopomoct k tomu, ze sa prekryju nedostatky a zvýrazni to, co je na zene pekne :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Ahoj, sleduju na YT ;)
    Líbil by se mi balíček č.2.
    A líbí se mi všechny videa, ale nejvíc asi Síla make-upu, protože jde vidět, co dokáže s obličejem make-up udělat.
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. baliček č.1
    Odoberam ta :)
    najviac sa mi páčilo video outfitové inšpirácie, také videa by mohli byť častejšie, ale mne sa pačia všetky videa, aj vlogy, líčenia..:)
    prajem všetko najlepšie :)
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. baliček č.1
    Odoberam ta aj na blogu aj na youtube takze pišem druhy komentar:)
    najviac sa mi páčilo video outfitové inšpirácie, také videa by mohli byť častejšie, ale mne sa pačia všetky videa, aj vlogy, líčenia..:)
    prajem všetko najlepšie :)
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Ahoj :)
    Líbil by se mi balíček č. 2 :)
    Nejvíc se mi líbilo video "Dvojičkovský TAG" ..po chvilce jsem totiž úplně ztratila pojem o tom, která jste která :D
    Přeju hodně štěstí v blogovém a youtube světě :)
    paja.vnuckova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. paja.vnuckova@seznam.cz ----> odbírám na YouTube (zapomněla jsem :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. vše nejlepší k narozeninám!♥ skvělá giveaway!:) sleduji tady na blogu (gfc+facebook+bloglovin). Oba balíčky jsou super, ale volím č.2 kvůli černé ozdobě do vlasů ;) A nejvíce se mi líbilo video "Dvojičkovský Tag" protože mě vždycky hrozně fascinuje dozvídat se něco o dvojčatech!♥
    můj mail: petralorietta@gmail.com

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  80. a přidávám ještě druhý koment za sledování na Youtube :D Měj se krásně!♥
    mail: petralorietta@gmail.com

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  81. balíček č.1
    denisa.hartmannova@email.cz
    GFC, bloglovin, youtube: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    Nejradši mám tvoje outfity:)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. +přidávám si komentář za sledování:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  83. odoberám ťa na Youtube .. :D..
    prosila by som si 1. balíček :D..
    môj aktuálny e-mail : Nadus400@azet.sk
    najviac sa mi páčilo video : Líčenie s paletkou MUA Undress Me Too -tá paletka je suúper a krásne si sa nalíčila .. :D :D...
    Všetko naj k narodeninkám .. :D :D :D ..

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Odoberám na Youtube
    balíček 1
    timecka6@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Odoberám na blogu
    balíček 2
    timecka6@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Odebírám na youtube
    balíček 2, super věci ;)
    Vlog 2 a taky sílá makeupu :)
    mikesova.monicka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Ahoj,
    odoberám ťa na yútubku,facebooku:) najviac by ma potešil 2.balíček, NAJLEPŠIE video bolo "sila makeupu" -milujem milujem milujem <3
    email- stanka112000@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  88. GFC: Sofia
    Pacil by sa mi balicek 1 :)
    Najlepsie video u mna bolo 3 minute make up challenge ktore bolo perfektnee :)
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Ahoj,
    odoberám ťa na yútubku,facebookua aj na blogu:) najviac by ma potešil 2.balíček, NAJLEPŠIE video bolo "sila makeupu" <3 milujem milujem milujem <3
    email- stanka112000@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Ahoj :) Odoberám ťa na youtube aj na Facebooku :) :) .. najviac sa mi páčil tvoj vlog o tvojom vyjadrení k Anorexii a k chudým ľudom :) ja som tiež dosť chudá a moc ma to žerie .. mám s tým zlé spomienky . :) ďakujem ti za vyjadrenie , ktoré si dala do vlogu :) Dosť to podporilo ;)

    môj email je - diana.galova@zoznam.sk

    a je mi jedno , ktorý balíček by to bol :) :) Ďakujem :) a inak , máš skvelé videá :) páči sa mi ako všetko povieš narovinu , ja sa občas bojím povedať svoj názor :) Obdiv dievča :) Drž sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Ahoj, ja ťa odoberám na youtube ,blogu a na facebooku :) Veľmi sa mi páči 1. balíček . Myslím si , že tvoje najlepšie video je Sila make-upu│The power of make-up , ale páčia sa mi všetky tvoje videá . Môj email - sara.triscikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Ahoj odoberám ťa na YT (cez učet DIYLenka)
    email - 333lps1@azet.sk
    balíček 1 :)
    A video sa mi najviac páči dvojičkovský tag :)!!

    OdpovedaťOdstrániť
  93. #1 odoberám ťa :)
    #2 balíček číslo 2 :)
    #3 silviaszaboova@zoznam.sk
    #4 Najviac ma asi bavia tvoje tagy, ale aj ostatné videá sú dobré, vždy si ich rada pozriem, každé jedno video ;) Ale najviac sa mi páči asi video o podváhe a dokonalé nedokonalosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  94. #1 Odebírám tě na na blogu i na YT.
    #2 balíček 2
    #3 nancy.stachovcova@seznam.cz
    #4 http://nancystanov.blogspot.cz/ v menu :)
    #5 Síla make-upu, vlog o podváze :-)
    #6 ''Lajk'' tam je. :)
    #7 Sleduju tě na instagramu. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  95. #1 Odebírám tě na na blogu i na YT.
    #2 balíček 2
    #3 nancy.stachovcova@seznam.cz
    #4 http://nancystanov.blogspot.cz/ v menu :)
    #5 Síla make-upu, vlog o podváze :-)
    #6 ''Lajk'' tam je. :)
    #7 Sleduju tě na instagramu. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  96. #1 Odebírám tě na na blogu i na YT.
    #2 balíček 1
    #3 nancy.stachovcova@seznam.cz
    #4 http://nancystanov.blogspot.cz/ v menu :)
    #5 Síla make-upu, vlog o podváze :-)
    #6 ''Lajk'' tam je. :)
    #7 Sleduju tě na instagramu. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  97. 1 Odebírám na youtube i na blogu
    2 Balíček č.1
    3 mcdeniska14@gmail.com
    4 asi make-up do tří minut a dvojičkovský TAG

    OdpovedaťOdstrániť
  98. 1 Odebírám na youtube i na blogu
    2 Balíček č.2
    3 mcdeniska14@gmail.com
    4 asi make-up do tří minut a dvojičkovský TAG

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Ahoj!!! Tak hned na začátek všechno nej nej nej k narozeninám. :)
    Odebírám tě na youtube i na blogu. :)
    Bylo dost těžké vybrat nejlepší video, ale nakonec jsem vybrala 3 Minute Makeup CHALLENGE, protože to je prostě úplně super!! Vždy se u toho pobavím a líbí se mi jak si dokážeš udělat i sama ze sebe srandu! :)
    Můj email je m.zubkova1@seznam.cz
    A vybírám si balíček číslo 1. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Ahoj :-) odebírám tě na youtube a ráda bych vyhrála balíček první :-) velkou inspiraci sem našla ve videu "fialové ostré dymové ličenie" strašně ti to sluši :-)
    veruska4444@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  102. 1. Sledujem aj na blogu aj na YT
    2. balíček č. 1
    3. sunriseofmylife787@gmail.com
    5. všetky tvoje videá sú super, najviac sa mi páčili: Fialové dymové líčenie, Vlog o podváhe a anorexii a proste všetky líčiacie videá a tagovky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  103. 1. Sledujem aj na blogu aj na YT
    2. balíček č. 1
    3. sunriseofmylife787@gmail.com
    5. všetky tvoje videá sú super, najviac sa mi páčili: Fialové dymové líčenie, Vlog o podváhe a anorexii a proste všetky líčiacie videá a tagovky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  104. 1. Sledujemaj na YT aj na blogu
    2. Balíček č. 2
    3. beekey.x@gmail.com
    4. Najviac sa mi páčilo 10 favoritov zo šatníka :)
    bee-key.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Ahoj. Ja ťa sledujem len krátko, ale balíček by som darovala mojej neteri, ktorá bude mať čoskor tiež narodeniny - 16 r. :-) Ja mám 32 a páči sa mi, že si mladá, aktívna, ambiciózna, šikovná, vidím, že aj vzdelaná mladá dáma a nedalo by mi to nepodporiť ťa, lebo sa mi zdá, že dnešnej mládeži chýba kreativita a originalita - vôbec schopnosť presadiť sa :-) Všetko dobré prajem! belugia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Balíček č.1 :)
    kajcha652@zoznam.sk
    Najviac z tvojich videí sa mi páčilo ten vlog č. 2 "Čo si myslím o "hejterských" komentároch" ...
    ..Najviac sa mi to páčilo preto lebo mám nato taký istý názor a lepšie by si to ani povedať nemohla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  107. Keďže ťa odoberám aj na blogu aj na YT pripisujem si druhý komentár :)
    V tomto prípade by som si priala balíček č. 2 :D :)
    kajcha652@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  108. Dúfam som správne pochopila, zdieľala som túto GIVEAWAY aj na FB https://www.facebook.com/ka.tus.148/posts/448480021927494 tak si pripisujem ďalší komentár :)
    Teraz sa vrátim k balíčku č. 1 :) Ale potešil by ma hociktorý ;)*
    kajcha652@zoznam.sk
    A sledujem ťa aj na Instagrame :)*
    ...Chcela by som ťa ešte pochváliť za super videá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  109. + sleduji tě na blogu i na YT (na Asku a FB)
    + byla bych šťastná za 1. balíček, ale nebude mi vadit ani ten 2. :)
    + eveelin@centrum.cz
    + líbí se mi všechna tvoje videa, ale nejvíc se mi líbil asi "Dvojičkovský TAG" :)
    faraway-way.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  110. Chceš potešiť jedného človeka a ty zhrabneš milión čitateľov fakt spravodlivým spôsobom, veľmi šľachetné :) Keby si tam mala skôr takých, čo ťa chcú čítať a nie donútene lajknúť, aby získali pár chemických chujovín za pár kaček.
    Ešte nemáš výčitky svedomia? Ja by som to už len kvôli tomuto nerobila, že ma nečítajú dobrovoľne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám výčitky svedomia. Utekaj si liečiť komplexy inde, zlatko. Nikoho nenútim nič odoberať ani čítať ani lajkovať pokial je to proti ich vôli. Určila som si podmienky a myslím, že celkom oprávnene, nakoľko investovať 20€ z vlastného do (citujem) chemických chujovín, pričom by som ich mohla dať na x iných vecí, ktoré by pre mňa boli prospešnejšie.

      Ak je tu niekto kto ma nečíta dobrovolne, tak mi ho ukáž, pretože pochybujem, že z týchto ludí tu niekto taký je, možno ludia, ktorí ma sledujú na YouTube.

      Nezhrabnem milión čitatelov, nikoho nenútim nič lajkovať, nauč sa významy a pochop hodnotu vlastných peňazí.

      Je každého vec či sa niekam do giveaway zapojí alebo nie, videla som x ľudí, ktorí sa všade zapájali a len tak skúšali šťastie. Jedno kliknutie nikoho nezabilo a dá sa kedykoľvek zrušiť. Prestaň mi teda dávať kázne o tom aká som a čo robím a prečo to robím. Nikoho do ničoho nenútim. Tí ľudia sa zapojili sami. Väčšina z nich už ma dávno odoberá a keby ma odoberať nechceli, tak ma asi neodoberajú. Ja si ľudí pamätám a keď si len tak zbežne prejdem tie mená pri komentároch tak viem kto ma číta/sleduje častejšie a kto nie.

      Skús menej hodnotiť ostatných ľudí, ktorých absolútne nič nevieš. Ďakujem.

      Odstrániť
  111. Odoberám ťa aj na youtube, tým pádom pridávam ďalší komentár (sledujem pod menom OrshiApple)
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  112. - sledujem ťa na FB, YT a Instagrame
    - balíček číslo 1
    - 11simca18@azet.sk
    - Páčia sa mi všetky tvoje videá. Sú pekne spracované, si veľmi milá, sympatická a vyžaruje z teba charizma a dobrá energia. Ale keď si mám vybrať iba jedno video, tak by to bolo asi 3 Minute Makeup CHALLENGE. Veľmi si ma pobavila, bolo to vtipné, milé, zábavné. :) Teším sa na tvoje ďalšie videá a tajne dúfam, že budem mať to šťastie vyhrať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Nejdříve bych ti chtěla pogratulovat k vysokému číslu sledovatelů a popřát ti,aby si měla ještě více čtenářů na blogu a odběratelů na Youtube
    sleduji na youtube(Jana Svobodová)
    balíček č.2
    Nejvíce se mi líbí tvoje nákupní videa,nejvíc asi ty letní nákupy :),protože v ich hledám inspiraci.

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  114. druhý komentář-sleduji i přes gfc na blogu- jananulka.9@gmail.com

    balíček č.2

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  115. sledujem ta na fb a na instagrame. balíček číslo 2. kristinagaspierikova@zsgorazda.sk . tvoje videa su vsetky super su pekne a neni co k tomu dodat proste si uzasna

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Sledujem Ťa na FB ako Zuzana Stu aj na blogu ako Zuzana Stupakova,
    viac sa mi páči balík č. 1,
    môj mail: zuzana.stupakova@gmail.com,
    rada sledujem aj tvoje videá, páčilo sa mi 3 Minute Makeup CHALLENGE ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Zdieľala som Tvoju GA na FB, tak píšem ďalší komentár, zdieľanie nájdeš tu: https://www.facebook.com/zuzana.stupakova.18
    balík č.1, ale poteší aj č.2 :-)
    mail: zuzana.stupakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Ahoj tak rada by som sa zapojila máš super videa a mala by som záujem o 2.balíček.Gratulujem k 1000 na youtube!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  119. balík č1, ale poteší aji č2:)
    nikol.m7@seznam.cz
    Ahoj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  120. email: patus.durkova@gmail.com
    Balíček 1
    Najviac sa mi páčilo video Sila make-upu lebo je vidno čo všetko dokáže make up

    OdpovedaťOdstrániť
  121. Dlhú dobu som tvoj blog neodoberala, aj keď som sa sem pomerne často vracala, väčšinou ale keď som hľadala recenziu na nejaký produkt a google mi ťa vždy vyhodil ako jednu z možností :-). Priznám sa, že sledovať videá na youtube ma skutočne nebaví, radšej si niečo prečítam, ale nakoľko to bola jedna z podmienok giveaway tak som si tvoje videá prešla, a celkom sa mi zapáčili v podstate všetky návody na líčenie, a tiež videá o tvojich nákupoch, pretože tie ma vždy u každej blogerky dokážu inšpirovať k ďalšiemu zbytočnému míňaniu peňazí :-D
    Potešil by ma viac balíček číslo 2 :-)

    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Meno: Vanessa
    Mail: vaness010@azet.sk
    Najlepšie video: Dvojičkovský TAG
    Balíček: radšej 2 :) ale aj 1 je super :)
    Si úžastná blogerka a youtuberka :). Máš môj odber na youtube :)

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Pridávam ešte jeden koment lebo máš aj odber na blogu :)
    Meno: Vanessa
    Mail: vaness010@azet.sk
    Najlepšie video: Dvojičkovský TAG
    Balíček: radšej 2 :) ale aj 1 je super :)
    Si úžastná blogerka a youtuberka :). Máš môj odber na blogu aj youtube :)

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Pridávam tretí koment lebo som ťa zdieľala :)
    Meno: Vanessa
    Mail: vaness010@azet.skň
    Tu ta zdieľam: https://www.facebook.com/NaramkyPriatelstvaOdVavyAAlexy?ref=hl
    Najlepšie videjko: Dvojičkovský tag
    Si super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  126. Našla jsem te dnes ,zkoukla jsem už všechny videa :D a je mi vážně hrozně blbé se zapojit do giveaway ,ale prostě ty peříčka do vlasů ,3 nemohla jsem odolat :D
    Jinak gratuluji k 1000 odběrům :)

    Jméno : Teri
    email: teriblitzen@gmail.com
    nejlepší video: 35 random faktov o mě nebo dvojičkovský tag :) a taky outfity! :D ok to tedy neni jen jedno..
    Balíček radši ten první :)

    OdpovedaťOdstrániť
  127. 1) Sleduju tě na blogu,Instagramu i YouTube :D Jméno: Natálie Štoplová :D
    2) e-mail:nataliestoplova4@seznam.cz
    3)Nejlepší video je "10 favoritov do šatníka" :D
    4)Balíček 2:D
    5) Sdílím na FB :)
    5)


    OdpovedaťOdstrániť
  128. Ahoj všetko najlepšie...
    1.Odoberateľ som na youtobe.
    2.Balíček 2.
    3.kornelia.labudova@gmail.com
    4Zdieľala som ta na na Fb.
    5.Neonová manikúra│pre krátke nechty...úplne krásny nápad si ták kreatívna držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
  129. 1. odebírám tě na youtube
    2. balíček se mi líbí více 1, ale potěšil by mě i 2 samozřejmě :)
    3. můj email je wallova.k@seznam.cz
    4. nejvíce se mi líbí tvůj Dvojičkovský TAG, protože sama mám sestru - dvojče a úplně ve Vás dvou vidím mě a ségru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  130. Sleduji na GFC - Caroline
    balíček číslo 1
    kajush.01@centrum.cz
    mě se líbí video kde sis upravovala obočí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  131. Odebírám na Youtube:)
    balíček č. 1
    kajush.01@centrum.cz
    mě se líbí video kde sis upravovala obočí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  132. email: tumblrzuzanka@centrum.cz
    vybírám si balíček číslo 2.
    odebírám tě jak na blogu tak i na YT
    nejvíce se mi líbí video kde ukazuješ tvé každodenní líčení a jak si upravuješ obočí, hodně mě zaujali a pomohli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  133. Sledujem na GFC:)
    Balíček 1
    karin.gulikova@gmail.com
    Video This or That, pretože si tam strašne krásna a je to celé super!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  134. Sledujem na YT
    Balíček 2
    karin.gulikova@gmail.com
    Video This or That, lebo si tam krásna a je to celé supeeer!

    OdpovedaťOdstrániť
  135. Zdielam na FB: https://www.facebook.com/mizerie.rezelputova/posts/596059320431836
    Balíček hociktorý písala som o oba:D
    karin.gulikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  136. 1)YT Naty Sweet
    balíček č.1
    naty.sweett@gmail.com
    Nejvíc se mi líbilo video 10 oblíbených kousků ze šatníku..hodně mě inspirovalo k tomu si pár věcí koupit ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  137. GFC Naty Sweet
    1
    naty.sweett@gmail.com
    Nejvíc se mi líbilo video 10 oblíbených kousků ze šatníku..hodně mě inspirovalo k tomu si pár věcí koupit ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  138. odbiram
    pači sa mi baliček čislo 2
    najlpešie video je 35 faktou
    dankalovelys@centrum.sk
    zdielala som tvoj profil fb
    prepáč lae instagram nema ma lby mobil
    ps: si velmi pekna :) a maš velmi krasny učet

    OdpovedaťOdstrániť
  139. Balíček č.2
    martinaaa.u@seznam.cz
    Nejlepší video je: 35faktů o tobě.
    Instagram bohužel nemám.
    Snad budu mít štěstí.

    OdpovedaťOdstrániť
  140. Ahoj, sledujem na yt :)..páčia sa mi všetky tvoj videá, ale asi najviac dvojičkovský tag, lebo je iný ako ostatné :) mail: alka.musilova@centrum.sk a asi baliček 1, ale to je v podstate jedno :))

    OdpovedaťOdstrániť
  141. Ahoj! :)
    Sledujem ťa na youtube, ten nový strih máš super :) ... Všetky videá sú úžasné, najviac sa mi páči to, v ktorom rozprávaš o podváhe.. mail: v.zmecekova@azet.sk, balíček 1 a zdieľam : https://twitter.com/9Veve9/status/399618190772142080
    Neskôršie, ale predsa o to krajšie narodeniny Ti prajem ( hlavne veľa zdravia, šťastia,lásky a samozrejme, veľa odoberatelov a like-ov) :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  142. Sledujem ťa ako Nikoj Ka
    páči sa mi balíček č. 1 :)
    email : nikola.dudicova@gmail.com
    Najviac sa mi páčil dvojičkovský tag, ste úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  143. Taktiež odoberám tvoj kanál čiže pridávam ďalší komentár :)
    Nikoj Ka
    Balíček č. 1
    nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  144. Ahoj :) v prvom rada, gratulujem k tisicke :)
    - najviac sa mi paci video, v ktorom rozpravas o tom, co si myslis o proana blogoch, podvahe a podobnych veciach, bolo to prve video ktore som od teba videla a odvtedy ta odoberam :) bola si tam prirodzena a velmi sympaticka.
    - sledujem ta cez GFC, YouTube aj Bloglovin , takze pod toto pridam este dalsie komentare.
    - sutaz som zdielala cez svoj twitter https://twitter.com/leSoftKitty/status/399965712527007744 :)
    - balicek 1
    - katarina.k98@gmail.com
    Maj sa pekne, drzim palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  145. - sledujem ta cez GFC, YouTube aj Bloglovin
    - katarina.k98@gmail.com
    - balicek c. 1
    (ostatne v 1. komente)

    OdpovedaťOdstrániť
  146. - sutaz som zdielala cez svoj twitter https://twitter.com/leSoftKitty/status/399965712527007744 :)
    - katarina.k98@gmail.com
    - balicek c.1
    (ostatne v 1. komente :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  147. 1. Sledujem ťa aj na Blogu, aj na Youtube
    2. Rada by som získala 1. Balíček
    3. Barbora.Rumannova@centrum.sk
    4. Tvoje GIVEAWAY zdielam na svojom FB https://www.facebook.com/mirkoa.baska
    5. Moje najobľúbenejšie video je Dvojičkovský TAG, ktorý veľmi rada pozerám videla som ho už najmenej 10 krát a vždy ma to baví lebo aj ty aj sestra ste tam veľmi prirodzené, a sebaisté a to sa mi páči. Rozprávate sa uvoľnene ani akoby ste netočili video ale mali súkromnú debatu a ja si cítim vždy výnimočne že som pri tom bola. PS: Ste obe veľmi pekné ale ved to my Slovenky máme v povahe. ;-DDD
    6. LIKE na FB stránke máš
    7. Na iných sociálnych sieťach niesom.
    Teším sa na vyhlásenie. :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  148. Odoberám ťa aj na youtube aj na blogu súťažný príspevok som už dala.

    OdpovedaťOdstrániť
  149. Tvoju GIVEAWAY zdielam na svojom FB https://www.facebook.com/mirkoa.baska Súťažný príspevok som už dala.

    OdpovedaťOdstrániť
  150. Sleduju na obou :)
    balíček č.1
    ultimate-abenson@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  151. jelikož sleduju na obou, přidávám i druhý komentář :)
    2 balíček
    ultimate-abenson@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  152. Sleduju tě :)
    Ráda budu za každej balíček
    sleduju tě na fb
    oblíbený video je moje péče o plet
    odebírám tě :)
    maskova.dia@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  153. Sledujem :) cez GFC aj YT
    Najviac sa mi páčilo aj video -Neonová manikúra│pre krátke nechty
    janka.heinrichova8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  154. kedže sledujem aj ,aj pridávam ešte jeden komentar :)
    Sledujem :) cez GFC aj YT
    Najviac sa mi páčilo aj video -Neonová manikúra│pre krátke nechty
    janka.heinrichova8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  155. Sledujem na fb a aj tu :)
    Mne sa najviac páčilo video - Moje Každodenné líčenie :3 :D
    balíček 2 :)
    etika305@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  156. Ahoj :)
    sledujem ťa :)
    Balíček č.2 ale ak by sa neušiel už tak by som sa nenahnevala ani za balíček č.1 kedže tie pierka sa mi páčia viac ako tie čierne :))
    Všetky videá sa mi páčia ale najoblúbenejšie asi video s tvojou dvojíčkou a sila make-upu :)
    BorkovaAlex@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  157. ano som tvojim odberatelom na YT
    velmi sa mi paci balicek cislo 1
    pata2222@centrum.sk
    outfitove inspiracie na leto- velmi sa mi pacili tvoje outfity, vkus obliekania a vsetko :)
    sledujem ta aj na fb aj instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  158. #1 Odoberám obidvoje od tvojho prvého videa :))
    #2 1
    #3 medisn2000@gmail.com
    Mám rada všetky tvoje videá o fashion :D takže Outfitové inšpirácie│LETO 2013 a ♡ 10 favoritov zo šatníka ♡ :) pretože sú to veľmi inšpiratívne videá :) takže keď stojím pred skriňou a neviem čo si obliecť tak si pozriem niečo takéto a mám aspoň akú-takú predstavu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  159. #1 Odoberám obidvoje od tvojho prvého videa :))
    #2 1
    #3 medisn2000@gmail.com
    Mám rada všetky tvoje videá o fashion :D takže Outfitové inšpirácie│LETO 2013 a ♡ 10 favoritov zo šatníka ♡ :) pretože sú to veľmi inšpiratívne videá :) takže keď stojím pred skriňou a neviem čo si obliecť tak si pozriem niečo takéto a mám aspoň akú-takú predstavu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  160. #1 MrLola181 na youtube, lola181 na gfc
    #2 balík č.1
    #3 lola181@centrum.sk
    #5 páčia sa mi všetky, pretože tvoje "kecanie" nie je len také kecanie, vieš o čom hovoríš, páči sa mi keď ti niekedy vbehne dvojča do izby:D, a to video s dvojčaťom či naj kamoškou sú také moje najobľúbenejšie, ale celkovo sa mi páčia tvoje tipy na kozmetiku, jednoducho ma to baví pozerať ako u nikoho iného, a niekedy aj nasmejem, či si niečo z toho aj kúpim:D

    OdpovedaťOdstrániť
  161. a druhý komentár, sledujem na oboch, youtube: MrLola181, gfc:lola181
    balík 1.
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  162. Krásne ceny,viac sa mi páči asi 1.balík,pretože som si hneď predstavila ako by mi išla tá ozdoba do vlasov k jedným šatom,ktoré mám :))
    Sledujem ťa cez gfc ako Lizzy a na youtube ako LizzyBan
    Ja mám strašne rada všetky tvoje videá a keď som ťa objavila,pozrela som naraz takmer všetky.Najviac sa mi páči napríklad dvojičkovský tag,pretože také video sa nevidí často,nie každá youtuberka má dvojičku a práve preto by som si rada pozrela ešte nejaké také podobné video s Mel :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  163. Sledujem ťa na tu aj na youtube,takže si dám ešte jeden komentár :))
    1.balíček
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  164. pripisujem si 2. komentár, sledujem ťa na oboch, gfc:Lea Melanie, YT:Lea Polomčáková :)
    lpolomcakova@gmail.com
    balíček 1
    no mne sa najviac páčil 3 Minute Makeup CHALLENGE, pretože si tam TY, taká aká si a dokážeš si spraviť srandu aj sama zo seba a na nič sa nehráš :)

    OdpovedaťOdstrániť
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...