sobota 19. júla 2014

RECENZIA: FakeBake Flawless Self-Tan Liquid

Dnes sa s vami podelím o moje (prvé) skúsenosti so samoopaľovaním. Recenziu som už spravila formou videa, ktoré je na konci článku, takže tu zhrniem také základné informácie, trocha sa rozpíšem (inak by som to nebola ja) a pôjdem sa pobaliť, pretože dnešným dňom odchádzam na týždeň preč, tak snáď stíham.

Ja som nikdy nebola ten typ, ktorý by sa v lete vyvaľoval na slnku. Ak som sa opálila, tak vždy iba v určitých oblastiach a napríklad dekolt sa mi neopálil poriadne ani raz. Také 2-3 roky za sebou som sa bola kúpať možno tak šesťkrát, a to nesrandujem, takže som bola naozaj veľmi svetlá.
Na YouTube našla ponuku na spoluprácu so stránkou http://samoopalovacisvet.sk/ , ktorá ponúka naozaj kvalitnú samoopaľovaciu kozmetiku, navyše sa presne trafili do čierneho, pokiaľ ide o to, čo som práve potrebovala, takže som bola naozaj vďačná, a ponuku som prijala :)


Je to ako naschvál, keď tento rok som sa chcela začať opaľovať poriadne, (miestami som vážne priesvitná a už mi to celkom vadí), a mám dva mesiace staré tetovanie, ktoré slnku naozaj vystavovať nechcem. Áno, zaobstarala som si aj detský krém s 50 faktorom a poviem vám, aj tak sa mi zdá, že slniečko mi z tetovania trocha vyťahalo pigment. A logicky chcem tomu predísť. Rozmýšľala som už aj nad solárkom, ktoré je mi z určitých dôvodov proti srsti, a rozhodne neľutujem, že som sa rozhodla vyskúšať takýto produkt.

http://samoopalovacisvet.sk/?49,fakebake-flawless-self-tan-liquid-170-ml
Prvej aplikácie som sa naozaj bála, a je takmer zázrak, že som si nespravila žiadne fľaky ani nerovnomerné šmuhy a podobne. Čo veľmi oceňujem je to, že FakeBake nemá oranžový podtón a opálenie bolo krásne bronzové, vyzeralo prirodzene. Ďalším plusom je aplikácia, ktorá je naozaj jednoduchá a ja ako úplný začiatočník som ju zvládla bez problémov.

Mlieko je tónované a vy môžete vidieť, kam ste produkt už aplikovali, čo podľa mňa naozaj nápomocné. FakeBake hneď po aplikácii zasychá, takže nič nezafarbíte, môžete sa hneď obliecť a podobne. Aplikácia sa najlepšie odporúča večer pred spaním, potom po 4-6 hodinách sa treba dôkladne osprchovať.
Toto samoopaľovacie mlieko nádherne tropicky vonia, a asi viete aký je môj vzťah k voňavým produktom. :)

Pred použitím sa odporúča použiť na celé telo píling, u mňa to boli hlavne lakte, pretože tie mám celoročne suché a rozhodne by to v konečnom výsledku nevyzeralo dobre. Pílingovala som teda celé telo a myslím si, že aj toto sa určite podpísalo pod rovnomerným opálením, ktoré som získala.

Veľmi dôležitá je taktiež hydratácia, ktorá vám predĺži výdrž opálenia. Ja som používala iba hydratačný sprchový gél od Dove, pretože som naozaj lenivá, čo sa týchto samonatieracích činností týka, a bohate mi to stačilo, opálenie mi vydržalo 3-4 dni, potom sa postupne vytrácalo, všetko v prirodzených hnedých tónoch, nevyskytli sa žiadne fľaky ani oranžové miesta ani nič. Som maximálne spokojná.

Plusy
+ jednoduchá aplikácia (ani začiatočníci sa nemajú čoho báť)
+ je takmer nemožné si vytvoriť fľak alebo nerovnomerné opálenie, pokiaľ to nechcete naschvál
+ nádherne vonia
+ nemá oranžový podtón
+ mlieko mi nijako neovplyvnilo tetovanie, začo som teda naozaj rada
+ dlhá výdrž aj bez (pre mňa) výraznej hydratácie - 3-4 dni
+ zdravý spôsob opaľovania

K mínusom by som možno pridelila trocha vyššiu cenu, ktorá ma ale neodrádza, pretože toto mlieko je naozaj kvalitné a keďže sa na slnku aj tak veľmi vyskytovať neplánujem, je to pre mňa ideálne riešenie, do ktorého by som šla pokojne znovu. :)


9 komentárov :

  1. Mas krasnu postavu. Ako sa ti podarilo tak super pribrat? Budem rada ak mi napises nejake tipy triky pretoze potrebujem pribrat cca 5kg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) V decembri som začala s fitkom, od začiatku roka tak aktívnejšie, trocha som pomenila jedálniček a sústredila som sa na to, aby som spevnila a v niektorých prípadoch aj vybudovala svalovú hmotu. Pol roka dozadu som mala ruky ako paličky a teraz to je myslím aj na fotkách úplne iné :) Nič špeciálne ti asi neporadím, nakolko sa s tým stále pasujem a napríklad aj nedávno som iba tak schudla z ničoho nič tri kilá a je mrte ťažké to dobehnúť.
      Ale raňajkuj, vyhýbaj sa kardiu, zvýš si príjem bielkovín, ak ti je jedno, čo priberáš tak aj sacharidov (odporúčam radšej ráno alebo doobeda), niečo pričom budeš trocha posilovať a mohlo by to ísť :) Ale nečakaj že to priberieš za týždeň, za dva. To je podla mňa docela nereálne. Aspoň u mňa teda :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem :3 Je to velmi fajn vec, čiže to vyzerá správne :D

      Odstrániť
  3. Naozaj je to pekne vidíeť :) a zavidim ti tvoju postavu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. da sa to pouzit aj ked pridem z dovolenky zeby som si to natrela potom ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto síce nemá absolútne nič spoločné s dotyčným samoopalovákom, ale nedá mi to - musím obdivovať tvoju postavu o_O Naposledy som bola taká štíhla asi keď som mala 15 rokov, potom to už so mnou šlo dole vodou.... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Waw vyzeras uzasne :) a samoopalovak to len podtrhol

    www.terehommikust.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...