nedeľa 12. októbra 2014

Aim of the Beast

Posledné mesiace to tu vážne chradlo. Nový blog, nie nový začiatok, iba ďalšie pokračovanie. Presťahujte sa prosím so mnou a čakajte nové články + menšiu "uvítaciu giveway!


Tento blog bol mojim útočiskom rok a pol, a bolo to naozaj krásne obdobie, veľa som sa naučila a bude mi rozhodne chýbať. Tiež ma mrzí, že nedostatok času a písanie z povinnosti mi pridávanie článkov na tomto blogu odcudzili. Preto so mnou, prosím, pokračujte ďalej! 

Na novom blogu budem aktívnejšia hlavne kvôli blížiacim sa maturitám, kvôli ktorým budem musieť troška obmedziť YouTube a tiež to bol jeden z hlavných dôvodov, prečo som ho založila. 

Dúfam, že sa znova stretneme na novom blogu a že sa vám zapáči :)



1 komentár :

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...