utorok, 9. apríla 2013

Bloglovin, Gosh, Youtube, Exercise.


Ahoj, zase sa vám ozývam s menším informačným článkom :) Ako ste si mohli domyslieť z nadpisu, založila som si bloglovin a budem velmi rada ak mi dáte follow aj tam, len tak, pre radosť :D Určite vám ho oplatím :)

Včera som sa velmi radikálne rozhodla pre sérum na mihalnice od Gosh - a keďže špirála bola k tomu potom za polovicu a mne Falsies už dochádza, využila som to a odniesla som si hneď dva Goshácke produkty. Minula som na to svojich 12 euro, zvyšných 10 mi doplatil oco. :D Hlavné je, že som do toho investovala, nie?

Doma mám teda aj maskaru (ktorá samostatne stojí 12€) a sérum za 16€. Viditeľné výsledky by mali byť do dvoch týždňov - používam obe veci iba od včera, takže recenziu čakajte určite, ale až po minimálne tých dvoch týždňoch :) Dnes v škole si kamoška hneď všimla zmenu, neviem čím to bolo, pravdepodobne špirálou, pretože tá je úžasná. Viem že vám sľubujem už x recenzií, ale minimálne táto bude :D !

Včera som tiež stihla natočiť Best Friend Tag, a práve som ho nahrala na YT, ochvílu ho pridám. :)
S cvičením som sa pohla na "ďalší level", teda môžem robiť viac cvičení, pretože mám podložku na yogu a pilates a kilové činky :3 Takže som celá šťastná.


6 komentárov :

  1. no špirálku si kočky veľmi pochvaľujú už po prvom použití, tak ako ty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podložku už mám dlho...ja by som za to sérum toľko nedala, ale mne to veľmi ani netreba, takže ok :D :D
    Mne by toľko nedoplatili naši O.o Ale idem si nájsť recenzie, snáď by som aj zainvestovala :D
    Činky "len" kilové? :D :D Ja pekne 2kg,ale maminka ptm kúpila 1,5kg, tak sa musím uspokojiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, tak moje mihalnice sú minimálne 10krát tak náladové ako ja, lebo sú každý deň inak. A niekedy im ani tá najlepšia špirála na svete nedopomôže k tomu aby vyzerali aspoň trochu okej! :D Plus ako bonus, aby som z toho nebola smutná sa lámu a vypadávajú :( Takže dúfam že táto vec to spraví :)
      Ja som s činkami cvičila naposledy v lete, v posilke, a boli to 4kg, len just to je veľa keď máš slabé ruky a vtedy 45 kilo aj s botami :D Našťastie som pribrala, ale ruky mám ešte slabšie, takže takto na začiatok by mi to aj bolo :)

      Odstrániť
  3. jé, to musí byť fajné... to ako si kúila v drogérii či v takom špeciálnom obchode s gosh produktami, vieš ako to myslím, že? :D :) teším sa s tebou, že máš podložku a činky. .. ja podložku mám, len čakám za činkami, lebo ja mám problém s tou 10 kilovou, podotýkam to je najľahšia akú doma máme.. a som zistila, že si môžem doma zrobiť fitko, toľko činiek máme, ale akosi sú trocha ťažké na mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. možno to nevieš, ale každý blog a blogspot je na bloglovin automaticky aniž by se tam přihlasil nebo to věděl, takže já už tě mám přidanou dlouho, vlastně od té doby co blog.cz zrušil oblíbené odkazy kde se mi ukazovali nejnovější články, takže ted mám affs tam no:D
    jinak to je super, zatím jsem neuvažovala o koupi něčeho takového, ale rozhodně se těším na recenzi ;) a jdu zkouknout Best Friend Tag ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...