nedeľa 7. apríla 2013

What about weekend?

Ahoj všetci :) Ako ste sa mali cez víkend? Ja som celú sobotu strávila robením torty a dnes od rána som ju dokončovala, keď fondán ma absolútne neposlúchal. No proste nervy mi tiekli, ale strašne. Nakoniec som dnes spravila nový, s ktorým boli tiež menšie problémy a absolútne nechápem prečo. Ten čo som robila na ocovu tortu bol bezproblémový. o.o

Dnes je to presne mesiac, čo odkedy som sa sem presťahovala z blogu.cz :) Za túto kratučkú dobu, ste ma stihli potešiť 2232 návštevami (a stále ideme hore), za čo vám moc moc moc ďakujem! :) Rekord bol 136 ľudí za deň, čo môže byť pre niekoho málo, ale verte či nie, je to môj celoživotný rekord :D Pribudlo tu dokopy 177 komentárov a pridala som zatiaľ 18 príspevkov. Celkom slušná bilancia :) Mám úžasných 36 followerov, ktorí ma podporujú :) Som velmi rada, že ma to tu neomrzelo a budem vás tešiť ďalšími článkami :)

Dnes som stihla s kamoškou objednať paletky od MUA, určite ste už o nich počuli. A keďže som si dnes náhodou klikla na ich stránku a mali tam mega zľavy už z aj tak extrémne lacných vecí, neodolala som :3 Už sa neviem dočkať kedy mi príde domov a vyskúšam ju :) !


Mel sa vrátila z Paríža a tak som si dovolila cvaknúť "suveníry". Tie koláčiky, tuším sa volajú macarony alebo tak nejak (:D) sú úžasné. Len sa cestou podrvili. :D S vínom nemám do činenia nič a Eiffelovka je už moja :)

Teraz ukážka torty. Berte ohľad na to, že je to moja prvá autíčková torta a s originálom je totožná možno akurát tak tá farba! :D Mimochodom, všimnite si tie komické kolesá ;) No, každý niekde začínal, nie?
(Nepýtajte sa na Žrútka, torta bola pre priatela a keďže tiež miluje papať ako ja, trochu som to zneužila.)



Pravdepodobne to bola najväčšia torta aká sa mi kedy podarila spraviť. :) A len tak odveci na záver - nemá niekto skúsenosti s nejakým cenovo dostupným sérom na mihalnice? Moje kričia o pomoc a už dlho rozmýšľam nad sérom, tak by som rada vedela či mi niekto nevie poradiť! :)

30 komentárov :

  1. Fotky pekné a aj tortička ! :3 Dala by som si hneď a paletky potom určite tiež pofoť ! :3
    Tvl, 10.-teho to už budú moje 2 mesiace, čo som tu O.o :) Ten čas ale rýchlo letí :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Fotky určite budú, možno sa podarí aj recenzia už konečne. Letí to veelmi rýchlo! :)

      Odstrániť
  2. Nádherné fotky. A makrónky miluju!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takové nervy o víkendu kvůli dorty, co?:-D já byla s přítelem, pořád a pořád:-) a máš můj obdiv za tu dortu, já bych na to vážně neměla nervy:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich stihla aj stratiť, a potom som si povedala že to už nejako dokončím no :D

      Odstrániť
  4. Tá torta je proste bohovská! Čumím ako debil :D si strašne šikovná :) A nechajte mi 1 makarónok prosím :D aj ja som si ich doniesla z Paríža a milujem ich ♥ Blog sa ti krásne rozrastá čomu som rada :)
    A čo sa týka mihalníc používam už asi pol roka špirálu od Oriflame na rast a dĺžku mihalníc a je najlepšia! Teraz je dokonca v zľave! :O http://sk.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=24306 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Makarónky si upečieme o.o mám dosť potravinárskych farieb tak sa vybláznime :D Ten oriflame možno skúsim keď sa mi minie toto :3 !

      Odstrániť
  5. Super fotky:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obdivujem ťa! Akože už len za tú tortu! Ja som cez víkend robila okrúhlu ovocnú tortu a tak stratila nervy, že som miestami mala pocit, že ju vyhodím a vykašlem sa na to... nakoniec chutila všetkým čomu sa divým :D ale fakt mne by sa s ňou nechcelo tak hrajkať ako tebe, ale je nádherná! šikovná si ;) dúfam, že paletky neskôr odfotíš :) a ku tým čísielkam gratulujem ;) inak keď si dala gelové nechty dole čo si na nechty používala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež celé chcela rozkopať keď mi praskal ten prvý fondán a nešlo to spraviť ani za boha! :D Minula som 24 vajec, na štyri korpusy! :D A každé vajce oddeliť, no niečo strašné.
      Ďakujem moc za pochvalu :) Paletku sa posnažím zrecenzovať, vyskúšať a už sa na ňu teším :3
      Po gélových? To som mala nechutné nechty! :D Používala som a doteraz používam Nail expert manicure, od Miss Sporty, má to číslo 2, takú mentolovú farbu a je tam napísané "for brittle nails" a má to nejaký vápnikový komplex. A tak :D Pomohlo mi to vyživiť nechty a chrániť ich :) A potom som raz použila z oriflame niečo že "NAIL FOOD" také malé žlté čudo a tie ryhy po brúsení mi skoro zmizli a boli omnoho jemnejšie. :) Tak neviem niečo vyživujúce alebo olejček by ti pomohli určite! :)

      Odstrániť
  7. vau!! torta je úžasná! a vyzerá tak skvele až si idem po sladké:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten dort je perfektní! :) to bych v životě neupekla! jak dlouho ti to trvalo? :)

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zabila som s tým celý víkend + korpusy som si piekla dopredu. Nedokážem to odhadnúť ;D Vďaka za pochvalu! :)

      Odstrániť
  9. tie makrónky sú veľmi fotogenické! :D a vraj postup je veľmi jednoduchý pri pečení.
    mmm, a tá torta vyzerá skvelo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na makarónky si určite nájdem recept :) Už som videla jedno video kde ich robili a bolo to super. Len v angličtine :D Tak snáď keď už som zvládla tortu tak makarónky nepokazím! :)

      Odstrániť
  10. Wau, tá torta:)
    o tej paletke MUA som počula, mohla by si potom pridať recenziu alebo niečo podobné:)
    a gratulujem k takým úžasným číslam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc za pochvalu :) Recenziu určite chystám, strašne sa už na paletku teším! :)

      Odstrániť
  11. Torta je parádna! NA 1. pokus....ten fondán musel zabíjať tvoju náladu :D Ja by som sa na to vybodla :D :D Mel je konečne domááá :D :D PArádne suveníry....musím skoknúť aj k nej na blog...ale k tebe...Paletky MUA? Ktoré odtiene? Lebo ja mylujem všetky ich paletky, lenže sa moc nelíčim, teda oči nie, tak by mi to bolo zbytočné....ale mám rad aak niečo také vlastním xD
    Za mesiac dosť! Ja si musím "nahrabať" followerov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď som sa aj na to chcela vykašlať a potom oco začal ten fondán kriesiť až mi ho prišlo lúto :/ Ja zo všetkým skoro seknem keď mi to nevychádza :D SOm strašná :D
      Palentu som si objednala MUA Undressed - nude odtiene, troška zlaté a bronzové, matné aj so shimmerom, proste nádhera :) !

      Odstrániť
  12. gratulujem ti ku každen návšteve a nech sa ti darí stále viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som ju minule v kauflande v kvetinárstve videla a tak som na ňu čumela, tak krásna bola, ale ocko mi ju nechcel (nemohol) kúpiť, lebo sme nemali toľko peňazí a mamke na darček by sa proste nezvýšilo, ale povedal, že keď budem poslušná tak možno na narodeniny ju uvidím aj v mojej izbe, čo by sa mi ľúbilo moc :3
    Ale zvládla si to a to je podstatné :) Niet začo :)
    Ti poviem, tak zničené, tak slabé a suché.. no fuj :D NA toto som presne pred mesiacom pozerala a zajtra si to pôjdem kúpiť do dm-ka. Jop viem čo myslíš, dnes mi dala kamoška katalóg, takže možno objednám, ale tu ich mastín a všetko je mastné, blé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wow, ty jsi ale šikovná! Určitě i super chutnala :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Wau no ty si užasná, chcem tiež aby si mi spravila tortu, vážně super práca já jsem nadšená ked sa mi povede bábovka a nebo ked mám perník v poriatku!:D.. jej tak to sa Mel mala, fotka vypadá skvele, naozaj francuzsky!:D.. a gratuluju, velká to čísla!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hey! You have a great blog, full of interesting thing and beautiful pics!
    Let's keep in touch!
    Step by me if you have time, we might follow each other!
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásně vypadá, škoda ho sníst! :)

    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html budu ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ta torta vyzera super. Na zaciatok je fakt perfektna


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mňam makrónky,zbožňujem ich,robíme ich doma,tieto pravé z francúzska som ešte nemala,tie musia byť ešte lepšie :)
    torta sa ti fakt podarila!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...