utorok 12. novembra 2013

Balea depilačné voskové pásy - video recenzia


Ahoj :) Dnes bude recenzia na trochu iný spôsob než bývali doteraz - lepšie by som to vystihnúť nevedela, článok by mi proste nestačil. :) Dúfam, že vám nevadí že pridávam iba video, fakt je tam obsiahnuté všetko a fotiť som nejako pozabudla.

Po asi dvoch týždňoch som teda opäť niečo natočila (podla toho to aj vyzerá :D) a konečne mám dušu na mieste. Dnes som točila tiež a myslím že behom týždňa ešte niečo podniknem. :) Zajtra idem prvýkrát na štadión na Slovan robiť hostesku, tak na mňa myslite, keď budem cca 5 hodín na opätkoch. Snáď to prežijem. :)

13 komentárov :

  1. Já ty pásky používám jen mezi obočí a nad rty, upřímně na zbytek obočí bych si takhle netroufla, vím, jak šťastnou ruku mám, takže bych dopadla tak, že bych si to obočí musela celé malovat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nejakou velmi divnou náhodou medzi obočím skoro nič nerastie (keď som bola malá vybuchla mi do ksichtu sviečka a to nesrandujem :D), nad hornú peru ich tiež používam a v princípe je to skoro to isté :D
      Nemyslím že by to bolo až tak zlé, treba skúšať, aj keď mne prvýkrát tiež nebolo všetko jedno :D

      Odstrániť
  2. Juu jsi šikovná! :) já používám jen pinzetu, obočí si nechávám skoro úplně přirozeně.. to je jediná výhoda toho, že mám slabé tenké vlasy, mám pak jednoduchou depilaci.. no něco za něco :D :D

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tiež kedysi vystačila s pinzetou aj teraz niekedy, ale toto mi príde omnoho rýchlejšie a efektívnejšie :D :))

      Odstrániť
  3. milujem Slovan a strašne ti závidím že môžeš byť v tej úžasnej atmosfére tam .. Hokej je môj život

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, moje nohy by ti po včerajšku vedeli rozprávať :D Hokej som ani nemala kedy sledovať, iba som nonstop niekde behala. A tí ludia tam, no nič, radšej som ticho :D

      Odstrániť
  4. Super recenzia, takýchto by mohlo byť aj viac. :) :) Tie opätky ti nezávidím, ale prežiješ a robíš to pre hokej, to je dôležité. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, rada by som ťa pozvala na moju prvú giveaway, hrá sa o krásne šaty (môžeš si vybrať). Budem rada ak ma podporíš :) http://myself-romi.blog.cz/1311/1-giveaway-sammydress-stylish-dresses

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Doteď jsem netušila že se dá odstraňovat obočí i jiným způsobem než pinzetou o.o Depilace... páni. Někdy to musím zkusit. Tvoje vida mě vždycky hrozně baví. Jinak vypadáš nějak pobledle... nejsi nemocná?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďakujem :) Nie, nie som chorá, len som nenalíčená a tým že som strašne bledá, tak ako sa ochladzuje tak mám postupne skoro priesvitnú pleť, čiže všetko to pôsobí úplne divne :D

      Odstrániť
  7. už som o tomto viac krát počula ale kozmetička mi to neodporučala tak som to nikdy nekupovala ale tiež sa mi to s tou pinzetou trhať vôbec nechce niekedy takže po tejto recenzii to asi vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, ani ja som nevedela, ze obocie sa da vytrhavat bez pinzety, videla si uz toto? Malo by to byt nieco podobne, iba ze priamo na obocie ;) Ak by s tym mal niekto skusenosti, napiste :) http://www.dm.de/de_homepage/balea_home/balea_produkte/balea_produkte_enthaarung/balea_produkte_enthaarung_enthaarungsmittel/143382/balea-augenbrauen-enthaarungsstreifen.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...