sobota 16. novembra 2013

Vyhodnotenie narodeninovej giveaway :)


Dnes som úspešne vyžrebovala výherkyne giveaway :) Prvý balíček pôjde k Veronike Sunrise, ktorá mi už aj stihla odpísať, takže tam je to isté ;D Druhý balíček vyhrala slečna Hana Relovská.

Tak ako som už povedala aj vo videu - strašne vám všetkým ďakujem čo ste sa zúčastnili! :) Naozaj mi robíte radosť a teší ma, že vám to môžem aspoň takto oplatiť! :)

(Mimochodom, možno ste to zaregistrovali, ale konečne nemám problém s umelými mihalnicami. :D Celkom mi to trvalo.)

9 komentárov :

  1. Ďakujem ešte raz, hrozne moc sa teším :)))
    a krásna si vo videu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratuluji a jinak ti to v tomhle videu strašně moc sluší! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozrela som si videjko - gratulujem výherkyniam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda mňa hneď zaujali su tvoje krásne očká, krásne naličené a umele mihalnice spravia tiež veľa :) Možem sa spytať z kade ich máš ? Tiež si planujem kupiť :) A samozrejme gratulujem výherkyniam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mihalnice sú z Primarku, sestra doniesla z Londýna. o.o Keď som ich dala dole normálne som sa zlakla :D Je to strašný rozdiel. :) A ďakujem! :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...