štvrtok 19. decembra 2013

Recenzia: L'Oreál Sublime Soft micelárka + MEETING!

Než vôbec začnem, pustite si kratučké video o zajtrajšom meetingu. Pravdepodobne to bude užitočnejšie Bratislavčankám, alebo niekomu, kto má čas a chuť ma vidieť, stretnúť a pokecať si, ale ja by som fakt bola rada, keby ma niekto pozrieť prišiel :D 




Ahoj :) Dnes som tu opäť s recenziou, ktorá vám dúfam spraví aspoň rovnakú radosť ako predchádzajúci príspevok plný jedla :D Recenzovať budem veľmi známu micelárku od L'Oreálu. Známou ju spravilo hlavne veľké množstvo recenzií v krátkej dobe, a koniec koncov, keby som ich nečítala a nebol by okolo toho taký boom, tak by som nad ňou asi veľmi nerozmýšľala :)


Konkrétne je to teda L'Oreál Sublime Soft micelárna voda pre suchú až citlivú pleť, čo vám pri mojom type pleti nemusí celkom dávať zmysel. Popravde, zisťujem, že moja pleť je kompletne divná, náladová a zakaždým je iná :D Prosím ak na to máte nejaký odborný výraz, dajte mi vedieť.

Zobrala som ju nakoniec pretože mám celkom citlivú pleť - hlavne očné okolie a odličovač predtým mi už nevyhovoval - extra citlivá je v zimnom období, omnoho viac sa mi vysušuje a potrebujem veľa veľa hydratovať. Plus do toho to akné, ktoré už našťastie ustupuje, a fakt mám hádanku na celý život :D Späť k recenzii. 



Micelárka sľubuje v jednom kroku odlíčenie tváre, očí a pier, vyčistenie pleti a tonizáciu. Je hypoalergénna a bez parfumácie - s čím troška menej súhlasím, pretože istý svoj "pach" to má :D Ale dá sa na to zvyknúť, pokiaľ vám to vyslovene neprekáža.

Oceňujem hlavne to, že ma z nej vôbec neštípe očné okolie a špirálu nemusím drhnúť dole na tisíckrát. Odličuje rýchlo, efektívne, aj keď ja v jednom kroku nikdy celú tvár dole nedám, vždy začínam očami, podla toho aké mám líčenie, na jeden tampónik vezmem oči, pery aj tvár, no ešte si vezmem druhý a tvár odlíčim dôkladnejšie. Vždy mi to výjde na 2 tampóniky, pokiaľ dávam dole mejkap, pokiaľ pleť iba čistím (napríklad ráno), tak mi samozrejme stačí jeden :D


Vydržala mi presne 2 mesiace, čo je naozaj dlhá doba, keďže u nás doma sa odličovač minie v priebehu dvoch týždňov :D (Sme doma 4 ženy, niekde sa to odzrkadliť musí, haha.) Tiež je pravda že som ju používala viac-menej sama, alebo mi to teda občas niekto čmajzol, ale myslím si že 2 mesiace sú super výdrž, pri takmer dennom používaní 2x - ráno aj večer.

Jediné čo by som jej trocha vytkla, je to že napríklad keď si odličujem vnútornú linku, tak s tým treba jemnejšie a nepoužívať toho veľa, pretože, keď sa to dostane dnu, trocha to štípe. S odličovaním napríklad mihalníc som žiadny problém nemala, že by ma to štípalo.
Druhá vec ktorá mi trocha vadí, je že necháva mierne lepivý pocit na pleti, čo mi nie je moc príjemné.


Zoženiete ju pravdepodobne všade, kde je dostať L'Oreál, ja som najprv bola v tom, že je iba v dmku (haha :D) a potom mi odlahlo keď som zistila že v každej drogerkovej časti nejakého supermarketu :D Teda aspoň v Hypernove a v Tescu ju majú určite. Kupovala som ju zakaždým v zľave z nejakých 5-6€ na cca 3,99 v dmku a 3,49 v Hypernove :D

Odporúčam ju ak máte citlivé očné okolie, mám veľmi silný pocit, že nič iné na oči ešte veľmi dlho používať nebudem, lebo mi vyhovuje viac než odličovacie mlieka (čo aj mňa prekvapilo) a vôbec nedráždi ani neprovokuje. :) Aspoň toľko z mojich skúseností :)

7 komentárov :

  1. podle mě nejlepší micelárka, dostal jsem ji k narozeninám a upkně jsem si jí zamilovala:)

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ju mám a som v pohode s ňou :D Ale keby urobil Loreal presne takú istú micelárku len na mastnejšiu a problematickú pleť tak ich budem milovať (y) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečně bych si ji chtěla pořídit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DOufám, že se meeting vydařil :) škoda,že jsem tam nemohla být, bydlím v ČR ://

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mohlabys mi poradit ještě nějake oblibené Tvoje blogy o modě ... ? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://ellepomsar.blogspot.sk/ http://perlaoreneta.blogspot.sk/ http://secretofkristine.blogspot.sk/
      Tu si vždy rada popozerám outfitové články, velmi šikovné slečny :)

      Odstrániť
  6. Tak tu micerálku jsem nikdy nezkoušela. Díky za tip. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...