piatok 29. novembra 2013

Recenzia: Rimmel Salon Lycra Pro lak na nechty

finálny výsledok - 2 vrstvy, fotené na zvyškoch denného svetla
(ospravedlňujem sa za ten lak okolo, ale tentokrát je to fakt zámer, samozrejme, že s tým tak nechodím :D)
Ahoj, po dlhšej dobe mám pre vás plnohodnotnejší článok, konkrétne to dnes bude recenzia na Rimmel Salon Lycra Pro lak v odtieni 402 Urban Purple. Vlastním ešte dva odtiene, 312 Ultra Violet a 712 Rhythm & Blues - o tých si možno povieme nabudúce, aj keď všetko to lakovať a fotiť a čakať koľko to vydrží a pozorovať vlastnosti, mi bohato stačilo pri jednom laku. :D

Na začiatok si môžeme zhrnúť čo všetko lak sľubuje.
► dlhotrvajúci lak na nechty s gélovým efektom
► ultra flexibilná Lycra zaručí perfektný tvar, lesk, odolnosť až počas 10 dní
► kombinuje benefity 5 krokov salónnej manikúry v 1 produkte
► šikovný štetček pre super rýchlu a bezchybnú aplikáciu
► 6 trendy odtieňov navrhnutých Kate Moss
(text prepožičaný z rimmel.sk)

Prvá vrstva

Lak vlastním už od leta, použila som ho niekoľkokrát a zakaždým sa mi overila výdrž 5-6 dní, potom prišli prvé odlúpnutia, no stále vyzeral nositeľne a nebolo to nič strašné. Tiež som si všimla, že pokiaľ si na nechty dávam pozor (logicky), lak mi vydrží dlhšie bez poškodenia.
Tento týždeň som ho však nešetrila, piekla som, 3x fitko a do toho som sa zakaždým niekde tresla ako napríklad dnes ráno o dvere v autobuse. :D Bohužiaľ, lak sa odlúpol, ale bola som celkom šťastná, že necht mi ostal celý.

Tiež by som mohla dodať, že postupne akoby "mizne" z končekov nechtov, nerátam to ako odlupovanie, pretože mi to nijako nenarušilo efekt, a je to naozaj minimálne. S topcoatom lak drží, samozrejme, dlhšie, záleží od toho aký používate :)

Oceňujem, že vydrží o niekoľko dní dlhšie než napríklad Essence laky, ktoré sú na 2.-3. deň vhodné už iba ak tak na odlakovanie.


1. denné svetlo, 2., 3., 4. s bleskom

Prvé lakovanie s týmto lakom som prežila s jednou vrstvou, ktorá, ak sa vám vydarí a dáte si záželať, prípadne časom zistíte správne množtvo, možno úplne stačí. Prvá vrstva je celkom vyvážená, nepostrehla som, že by bola nejaká fľakatá alebo nerovnomerná. Občas sa mi podarí so štetčekom nechtiac pritlačiť a tam je to potom také priesvitnejšie, ale to je čisto na vašej šikovnosti, myslím si.

Odtieň, ktorý je vo fľaštičke celkom určite získate s druhou vrstvou, vtedy je farebný výsledok naozaj takmer totožný. Takmer kvôli tomu, že na každom svetle lak vyzerá inak. Na dennom je niekedy červený, potom červenoružový, keď prídem neskôr domov je omnoho tmavší a akoby dofialova a keby som to mala zhrnúť, tak si myslím, že tá farba sa prispôsobuje svetlu. Neviem či mám nejakú vadu, ale toto sa mi pri červených lakoch stáva vždy :D Nakoniec, na fotke s bleskom je až neonovo ružový. No, posúďte sami. :)

Druhá vrstva
1. , 2., 4. denné svetlo, 3. s bleskom

O štetčeku (neskôr možno doplním fotku) som písala už vyššie, celkovo mi veľmi vyhovuje jeho tvar, omnoho jednoduchšie sa mi s ním lakuje a pokiaľ máte v lakovaní cvik a dostatok trpezlivosti, máte k dispozícií lak na perfektnú manikúru.
Môžete si veľmi dobre odsledovať aké množstvo si naberáte, musím povedať, že aj keď som tam mala laku menej, stále to šlo dobre, takže som zbytočne nerobila príliš hrubé vrstvy.

Úprimne som už dlhšie nelakovala (maximálne priesvitný), takže som trošička vyšla z cviku, a tiež je pravda, že som chcela stihnúť zvyšky denného svetla, aby boli fotky aspoň o niečo kvalitnejšie. Ale aspoň vidíte, ako sa s štetčekom robí v praxi (alebo keď sa ponáhľate), pri prvej vrstve som občas vyšla, hlavne pri krajoch a pri druhej to bolo, uznávam, horšie.
Musím dodať, že s odlakovaním - či už takýchto nepodarkov, alebo celých nechtov, nebol nijaký problém, lak ide dolu úplne lahko.

Lak nie je vodový, čo fakt oceňujem, taktiež celkom rýchlo schne, ja som zvyknutá si po prvej vrstve dopriať minútku-dve ničnerobenia, aby som si nechty nepokazila, a potom idem zase na druhú.
Čo by som možno troška vytkla je to, že sa na ňom celkom rýchlo objavia také prvé známky "poškodenia", napríklad rôzne mini ryhy, škrabančeky a ostatné mikro veci, ktoré vidíte iba zblízka.
Raz sa mi s ním ale stalo, že som lakovala o 16:00, šla som von, večer (alebo už v noci) idem spať a ráno sa zobudím a mám tam otlačenú obliečku. To vôbec nebolo milé prekvapenie a vôbec som tomu nechápala, keďže na schnutie bolo času až až, ale na druhej strane to mohlo byť topcoatom.

Na záver spomeniem, že cena sa pohybuje okolo 3,49€ v DMke, inde som cenu nesledovala, ale odtiene navrhnuté Kate Moss boli za 3,29€ :D Na slovenskom e-shope majú v ponuke 15 odtieňov, na originálnej som ich videla 31. Aj keď už mám 3, čo je z jedného laku pomerne dosť, myslím, že si ešte určite nejaký odtieň zaobstarám, pretože sa mi páčia viac než Sally Hansen Xtreme Wear - sú lacnejšie a takmer rovnaké, len tieto majú lepší štetček, aspoň u mňa :)

14 komentárov :

  1. Páči sa mi, má peknú farbu, veľmi ♥ Hodí sa mi na Vianoce a na tieto sviatky :) Okrem iného ja si laky od Essence taktiež už nekupujem, pretože ma už riadne sklamalo niekoľko z nich a nemienim už za ne vyhadzovať peniaze. No v inej kozmetike mám Essence rada, tam nemôžem krivdu povedať :) Ja mám stále v obľube laky od Miss Sporty, ktoré mi vydržia aspoň mne dlhšie aj niekoľko dní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám teraz od Essence ten nový dlhotrvajúci rúž a je úplne krásny, vydrží celkom dlho a proste ho mám rada, ale ich laky rozhodne nie. Proste... Neviem. Nevyhovujú mi. :/ Miss Sporty by som si tiež chcela kúpiť, od nich som mala lak naposledy pred 52385 rokmi :D Ak sú dobré, tak prečo nie :)
      Inak ja mám červené laky moc v láske a nosila by som ich všade, pre mňa je to také typické, univerzálne :D :)

      Odstrániť
  2. Laky od Rimmel sú moja srdcovka, tento má velmi peknú farbu. Takéto niečo zháňam na náš firemný večierok. Musím uznať, že článok je velmi kvalitne napísaný, dobre si sa s ním vyhrala. Všimla som si, že keď robíš nejakú recenziu, je vždy precízna :) Jo a laky od essence tiež už nekupujem, sú na nič...
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že si všímaš a že to aj oceníš, fakt ma to teší!! :) Lak odporúčam, teda ak sa ti bude páčiť aj naživo, neľutovala by som ho. :D :)

      Odstrániť
  3. Lak od RIMMEL London asi patrí k tým lepším myslím, ze v rámci možnosti je to asi taký priemer. A ma strašne veľké rozpätie farieb najviac sa mi vždy páčia vianočná limitovaná edícia ta je vždy BEST <3 ja osobne som nemala tento lak ale myslím, ze bol vinovo-fialovej farby a vydržal mi cca. 4-5 dni :) Super príspevok podaril sa ti :) :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc pěkná barva, já mám z této řady takovou vínovou a mám ji moc ráda:)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný odstín :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite si pred fotením nechtov pouprav zatečený lak na kožtičke. Stačí vatičku do uší namočiť do odlakovača a je to jedným ťahom preč. Pôsobí to takto veľmi nepekne. Neber to v zlom..len malá rada :-)
    (Lenka)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pod prvou fotkou je to aj vysvetlené :) Samozrejme, že s tým tak nechodím.

      Odstrániť
  7. farba sa mi veľmi páči aj cena sa mi pozdáva a po celkom dobrých odporúčaniach si ho asi teda pôjde pozrieť do drogerky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laky od Rimmel se nedají srovnávat s laky od Essence. V posledním měsíci jsem si koupila asi čtyři laky od Rimmel a je to úplně jiné kafe. Vydrží, mají pěkné odstíny a nejsou drahé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásná barva!:)♥ výdrž 5-6 dní je super! já teď používám nejčastěji černý colorama maybelline a ten je hned druhý den oťukaný:/

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj, vdaka za koment velmi si to cenim :) presla som tvoj blog a je super. mas novu odoberatelku ;)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Lyanelle, dosť ma začal baviť nail art a chcela by som sa opýtať že kde zoženiem nejake tie tenšie štetinky na nechty, na nail art ? Pozerala som sa všade ale neviem nič také nikde nájsť tak ma napadlo že ty by si o niečom takom mohla vedieť, že kde a čo ďakujem za odpoveď. Ak by si nevedela kde a ako mi odpovedať môžeš to hodiť do askboxu na mojom tumblr :)Mimochodom milujem tvoje videá a rady a všetko

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...