utorok 13. augusta 2013

TAG: This or That


Ahoj, dnes mám pre vás opäť "iba" video :D Je ním po dlhšej dobe tag, tentokrát tag This or That :) Dúfam, že sa vám bude páčiť :)

Napíšte mi do komentárov, či sme sa v niečom zhodli, bolo by zábavné sledovať či máte k niečomu rovnaký postoj ako ja :D :) Ešte k tomuto super rýchlemu príspevku dodám, že už viem s kým natočím Blindfolded Makeup Challenge, a už sa strašne teším ;3

Čo sa týka spomínaného outfit videa, chcela by som k nemu pripojiť ešte dva ďalšie outfity, pretože jeden je veľmi kratučký. :) Snáď sa vám to bude páčiť viac :)
Ste spokojní s tým, že sa angažujem do outfit príspevkov, alebo by som už mohla spáchať aj nejakú recenziu? :) (Predsa len viac textu by teraz nebolo odveci.)

13 komentárov :

  1. S mikinami sme sa zhodli... tie milujem aj ja... :)
    A bolo tam aj viac odpovedí, s ktorými sa zhodneme.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super video.. bolo tam veľa vecí v čom sme sa zhodli :D ... je super, že robíš outfity ale recenzia je tiež super vec a potešila by :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Posnažím sa vám spichnúť nejakú recenziu, chcela by som skúsiť rúže, alebo niečo porovnať :)

      Odstrániť
  3. stými umelými nechtami máš pravdu, že to ničí a ani sa stým nič nedá poriadne robiť :)

    theysaidsheisfat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve som si spomenula, že keď som šla z tých gélových nechtov (a krátke teda neboli), tak som sa nevedela obuť (šnurovacie členkové čižmičky na platforme) :D A nevedela som kopec základných vecí :D Trvalo mi to asi 2 dni kým som bola ako tak v pohode. :D

      Odstrániť
  4. S tými podpätkami máš úplnú pravdu, milujem ich, no ak by som v nich mala stáť celý deň asi by ma porazilo :-D Na to outfitové video sa už veľmi tešíím ^^ a inak mne absolútne neprekáža, že je tu menej textu :-)) tvoje videá sú úžasné!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stáť by možno aj šlo, ale chodiť v tom určite nie :D :) Ďakujem krásne za pochvalu :)

      Odstrániť
  5. presne som tanto tag nedávno robila, len ho ešte nemám upravené a možno ho ani nezverejním :D ale super odpovede :) a tie opätky, naša zástupkyňa nenosí nič iné. od rána do večera v nich je a ja to nechápem, lebo by som v nich umierala :D ale jej nohy sú už asi tak zdeformované, že si zvykli :D ale niektoré sú sakra pohodlné :) mala som také a nosila by som ich doteraz kebyže nie sú vychodené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) viem že je to mimo témy ale máš ešte stále blog o sims? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem odkial to môžeš vedieť, možno ak tak z videa, ale tam som tuším aj spomínala že už ho dávno nemám :D Môžu to byť také tri roky, čo som s tým sekla.

      Odstrániť
  7. Ty si tak nádherné dievča :) a strašne sa ti hodí tento účeš.


    http://msjessiik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jéé užasnej Tag líbí se mi ty tvoje vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...