utorok 28. mája 2013

Nový miláčik


Konečne som sa dočkala tohto dlhoočakávaného zlatíčka, ktorým je teleobjektív. Netuším čo viac k tomu dodať, či písať niečo o ňom a parametre a podobne. Som ešte teraz trochu dosť mimo, pretože som nečakala, že ho budem mať tak skoro!

Jednoducho ma fascinuje a asi by som mu mala dať tiež nejaké meno, ako aj Alice samotnej, a mohla by som nejako pomenovať aj základný objektív :D Nejaké návrhy?

Teším sa ako malá, v jednom kuse by som teraz iba cvakala, a to ste ma mali vidieť keď som ich vymieňala. No proste že wau. Neviem či ma navštevuje niekto, kto sa tak viacej vyzná do zrkadloviek a tiež fotí, ale ak hej, tak ma určite chápe :)

Ešte taká maličkosť, dnes som natáčala video, konkrétne tag Dokonalé nedokonalosti a ako na potvoru som musela prepnúť rozlíšenie a ešte vyššie a momentálne mi ho odmieta uložiť. Nechápačky. Skúsim s tým nejako vybabrať, len nech o to video neprídem. A čím ďalej tým viac sa mám k tomu, natočiť vlog.

8 komentárov :

  1. Gratulujem, toto by ma nesmierne teda potešilo ! :) Kebyže mám Nikon, no T.T

    Okrem toho, je u mňa GA, nechceš sa zapojiť ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A meno ? Hm .. Možno nejaký Alan :D Aby sa to hodilo zas k Alicke a aby to bolo mužského rodu ;D No neviem, je to len nápad :D :)

      Odstrániť
    2. Ja som tvoju giveaway videla, no príliš ma to neoslovilo a hlavne teda som sa potom stratila v tých podmienkach, tak možno niekedy nabudúce, dúfam že sa nehneváš :) Ten nápad s chlapčenskými menami je super, porozmýšľam nad tým! :D

      Odstrániť
  2. nič o tom neviem, zrkadlovku nemám a ani nikdy mať nebudem asi, ale vyzerá to tak profesionálne! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrkadlovku by som chcela, už len z toho by som sa tešila:D
    A na video sa teším, vlog by si tiež mohla natočiť :)

    a páči sa mi ten nápad Bonitky, že by si mohla dávať objektívom chlapčenské mená:D Akože Alicin kamoš:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to je super :-) teším sa na fotky, určite ich sem pridaj!
    meno? tak to ma nič teraz nenapadá :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeee! tak to závidím!:) také chci trochu zainvestovat do své fotovýbavy. Hodila by se mi dálková samospoušť a nějaké bílé světlo pro focení v interiéru. Jakmile si ale trochu našetřím, hned mám nutkání to utratit za oblečení :D je to nekonečný souboj!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja mám takýto objektív a je super! :) :) :) skvelo sa s ním fotí :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...