štvrtok 16. mája 2013

Another random post

V prvom rade by som sa vám chcela ospravedlniť, že teraz nemám príliš na blog čas. Ani sa mi tak strašne nechce do videí, ako napríklad pred dvomi týždňami. Aj tak sa ale ozývam, aj keď takýmto nijakým článkom, s nudnými fotkami. Iba tak premýšlam, ako rýchlo ten čas letí, neviem ako vy, ale ja mám v hlave ešte stále marec :D 


Tak strašne som sa tešila, že konečne budem mať takýto top, a ono som zabudla na úplne najzákladnejšiu a najdôležitejšiu vec. Pekne povedané, je mi to dosť krátke :D



Už som spomínala ako nekonečne som zamilovaná do bokeh? ♥


Zapekané zemiačiky s bryndzovou plnkou a zeleninou. Strašný šmak.



Na záver pridávam čerešničku na torte - alebo teda andulku na lustri - vážení, toto je Rufus. :) 
Viem že fotka nie je práve ostrá, no lepšie to nešlo, keďže som Alice držala sakra vysoko. Áno mám slabé ruky. Začnem cvičiť. Teraz seriózne.

Dúfam, že cez víkend sem prispejem nejakým lepším článkom, možno už konečne recenziou na Gosh vecičky, no stále sa nemám k tomu ako dokopať. Ak budem mať čas tak môžete čakať aj nejaké kecacie video :) Postupne by som chcela natočiť všetky veci, o ktoré ste si písali, aby si každý konečne našiel to svoje - ako v článkoch tak aj vo videách.

8 komentárov :

  1. Top pekný, mrzí ma, že Ti je malý :( A tie druhé zemičky s rybkou či čím, mňami ! :3 A bokeh "efekty" milujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede


    1. + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓
      http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

      Odstrániť
  2. Máš krásnéého papouška!! :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež bokeh milujem :) krásne fotky !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teším sa! Aj ja mám takéto dni, čiže si odpočiň, naber inšpiráciu a potom sa zas vráť :D
    Super fotky,škoda že ti je to tričko krátke, ale tak stane sa... NO :/
    Mňamkanice...bože teraz...večer!!! OMG
    Andulka je strašne krásna :D :D
    Čkj ja som si myslela že cvičíš, akože stále aktívne... :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslim ,že aj ja mám teraz také obdobie ako ty:) ..tiež vôbec neviem ako prišiel marec a už tu je máj -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bokeh taky miluju!:) asi všichni teď mají zkoušky a uzávěrky, však blogování o prázdninách doženeme ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...