streda 24. apríla 2013

All About Me - TAG


Tak som sa konečne dokopala k asi najžiadanejšej téme zo všetkých (ktoré ste si pýtali v komentoch pod giveaway), a to ku mne. A nie, nechcelo sa mi písať to ako článok, pretože súdiac podľa toho, ako ste sa vysporiadali s mojou prvou recenziou - docela dlhý článok a ohlasy celkom slabé - na to ako strašne ste si žiadali, aby som začala recenzovať :)

Snáď vás video bude baviť viac ako čítanie tridsiatich odsekov, ktoré by som určite vypotila v článku :) ! No článok o mne môžete čakať tiež, ak ho naozaj chcete, len musím niečo vymyslieť.

A ešte sa chcem ospravedlniť, pokiaľ sa niekomu zdá, že poslednou dobou to tu mám preplnené videami. Viem, že nie každého baví kukať do nemoty videá, keď chce čítať blog, no momentálne ma to baví viac a čo si všímam, tak ak pridám video, vždy sa k nemu vyjadrí viac z vás, ako keď sa obetujem a napíšem vám dlhokánsky článok.

Plus, to video zaberie omnoho viac času a nervov, než článok, takže by som bola rada, keby to viacerí z vás ocenili. :)
Neberte to v zlom!

9 komentárov :

  1. Mňa tvoje videá neskutočne bavia, ale najviac ma na nich bavíš ty sama, pretože sa na teba veľmi rada pozerám. Nie som úchylák :D ale si mi strašne sympatická.
    A všeobecne si radšej pozriem video a prečítať polmetrový článok :)

    P.S.: Vo videu máš krásny ear cuff *_*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež si od teba radšej pozriem video ako prečítam príspevok :))) teším sa aj na ďalšie :)) super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páči sa mi, páči ! Ja si tiež pamätám niektoré veic z detstva, čo by som nemala vrámci veku, ako hovoríš o.o + Cute fotky z detstva ! :3 Ja som Váhy a cholerik, takže vražedná kombinácia ;D Bez špirály by som nevyšla určite ani ja, ani keď by som mala linku / ceruzku, pretože to proste čudne a divne hlavne ukáže :D

    + Musím pochváliť to, ako si prirodzene nalíčená tú o.o Krása, hnedá ti teda pristane ! ;) Alebo mix. dymových, ale myslím, že to sú hnedé odtiene, čo máš na očiach ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, ja práveže na bižutériu toho míňam asi najviac, alebo skôr najčastejšie, keďže väčšinou nakupujem pri zľavách v SIX-e, Terranove apod. :D

      Čosí, vôbec to mihalnice nelepí :P Práve naopak, mne až vadí, ako pekne ich to prečeše O.o Ale ako hovorím, možno to bude tým, že je suchšia :/ Ale keď na to "dzignem" trošku viac špirály z inej tuby, celkom sa to dá a nevidno to rozdelenie až tak :P Ako neviem no, ale určite si ju nekúpim ;) Radšej vyskúšam nové nejaké :)

      Ouč ;D Tak aj ja som mala také obdobie, ale netrvalo to moc dlho :)

      Ako ono pôsobí aj tak, lenže je trošku svetlejšie, tak preto taký prirodzenejší look Ti to dáva :) Júúj, tak to ja nevidím vo videu moc, ale určite to vyzerá dobre ! *w*

      Odstrániť
    2. Ja chodím aj do Terranovy, aj do SIX-u, ale ani za svet sa nedonútim si niečo kúpiť. Len ja to tak mám väčšinou so všetkým, že je mi ľúto za to dať, pokiaľ to nie je v mega zľave! :D Som strašná, no.

      Tak skús najprv inou špirálou a potom to prečeš touto. :) Možno budeš mať objem aj oddelené zároveň :) Teda mne by to tak vyhovovalo, neviem, treba experimentovať! :D

      Mňa už to našťastie prešlo, ale jogurty zjem jedine s ovocím, musli a inými pochutinami :D

      Pôvodne to bolo denné líčenie, len som do toho neskôr frcla aj tmavšie farby a bola som spokojná no :) Ja si kolkokrát prerobím celý look, z denného na večerné a tak no :)

      Odstrániť
  4. Určite ak si ľudia zvyknú na videá, nebudú čítať články...Ja tvoje videá obľubujem, určite stoja viac námahy! A je to vidieť!
    Ja si tiež niektoré veci z detstva pamätám!Som nečakala že je niekto takýto, ako ja :D
    Inak ja si tiež myslím že 8. ročník si zapamätám najviac, tiež kvôli kolektívu,problémom a pod. A do deviny nejdem, takže určite!

    Strašne sa mi páči tvoj prízvuk...už ho praktizujem aj ja, a dooosť to spolužiačkám vadí(učitelia sú asi hluchý :D

    Chudááčik :D Ja som raz tak zakopla,že som si rozbila bradu,ale toto muselo byť tiež drsné!

    Si totálne krásne nalíčená!

    To máš šťastie...Mel máva tie problémy,chudáčik...som čakala že aj ty budeš mať! :D

    Špirála ma dostala!!

    Ani ja nemám vyhradený štýl :D Rada kombinujem..to tiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne je to pravdupovediac jedno ;) Ja si napr. od Lyanelle rada prečítam aj článok, pretože je jedna z mála, ktorá dokáže písať tak, aby ma to bavilo a čítala som to ďalej :)

      Odstrániť
  5. Ty fotky jsou roztomilý, s dvojčetem taky na těch fotkách z dětství spíš odhaduju vždycky která je která.. co já vím tak já nikdy taky za vysvědčení nic nedostala,asi je čas abych si něco vydupala:D.. video se ti povedlo, mysíš že si to vyřešila šikovně než ten dlouhý článek to bylo asi lepší, a oceňuju to:D:3 no a navíc ti musím říct, že ti to hrozně sluší, jak si namalovaná a vlasy a všecko prostě, vypadáš hrozně dobře!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...