sobota 23. marca 2013

Eat healthier, feel better


Ahoj :) Ako ste sa dnes mali? Ja som bola po dlhej dobe na nákupoch a som maximálne spokojná :) Veci vám buď nafotím a hodím ich sem do článku, alebo ich spojím s ešte predchádzajúcim nákupom z januára/februára a strčím to do videa. Úprimne, nechce sa mi to fotodokumentovať ani na vešiaku, nie ešte na mne :D

Inak sa práve pozeráte na moju dnešnú večeru, stracciatellový jogurt, orieškové müsli, čučoriedkový džem, piškóty a kivi. Mňamka, odporúčam :)

Zajtra sa budem musieť trocha učiť na matiku a spraviť úlohu na spracovanie grafiky. To bude sranda. Potom dúfam budem mať dosť času a dočítam druhú časť Hunger Games. Mám toho celkom dosť čo by som chcela stihnúť, snáď mi to vyjde.

Napíšte mi prosím či by ste chceli ten shopping diary radšej ako článok, alebo ako video :)

3 komentáre :

  1. Bola by som za video, radšej ! :3 Ale hlavne to chcem vidieť :) Ja som dnes bola doma a konečne som sa poriadne vyspala ! :3

    Vyzerá to pekné, no ja som mala len straciatellový jogurt :) A ešte niečo no ;D Ja si úlohy musím zajtra porobiť, tak dúfam, že sa mi bude chcieť :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Video by som brala! Máš príjemný hlas a si veľmi sympatická. A to by som si rada pozrela. :)
    ...Vyzerá to chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý úprimný komentár, návštevu, vašu podporu a čitateľov. Neskutočne to pre mňa znamená ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...